Vánoční tipy ze Saloos

12.12.2019

Čas vánoc je tady, už je to fakt za dveřmi a všichni chceme své blízké něčím potěšit a vlastně celkově, udělat jim radost.. Nejlépe se dárky vybírají fakt pro ty nejbližší, u kterých víme, co přesně by si přáli a co jim udělá radost. Jenže přemýšleli jste nad tím, že existuje něco, jako je značka saloos? Tam najdete tolik produktů a každému by jste něco vybrali, protože, kdo by neocenil přírodní kosmetiku a pozor, najde se tam něco i pro naše drahé polovičky, nebo pro jakéhokoliv muže. Jak už možná víte, tak saloos jsem si oblíbila už nějakou dobu zpět a teď tu pro Vás mám pár tipů, které za mě jsou ty nejlepší, a co by jste mohli svým blízkým nakoupit. Tak jdeme na to. Nebudu to mít nijak uspořádáno, ale chtěla bych Vám aspoň z každé kategorie představit jeden produkt, ať tak cca víte, co má saloos vše v nabídce. 

Hydrofilní odličovací olej 

 Tak za sebe jsem si hodně na odličování oblíbila právě olejíčky, ale nejlépe i tyto od saloos, které za mě smyjí fakt vše. Já za sebe jsem nějakou dobu zpátky testovala právě granátové jablko a byla jsem fakt nadšená, už jen tím, že mi smyl i dvoufázovou rtěnku a voděodolnou řasenku. Nejlepší na tom, že stačí fakt kapinka olejíčku na navlhčený tamponek a výsledek je skvělý. Nezaregistrovala jsem žádné reakce a ani začervenání pleti a to ji mám citlivou. Kdo by nechtěl granátové jablko, v nabídce jich mají o dost více. Nabídku naleznete zde. 

Květinová voda

 Určitě mi ve večerní rutině nemůže chybět květinová voda, já jsem si vybrala právě tea tree na moje časté nedokonalosti pleti, už od puberty na to vážně trpím a hrozně mě to štve, to asi každého, doba PMS je pro akné jako dělaná, proto jsem byla ráda, že jsem si tuto vodu zařadila do své péče a úplně skvěle tu pleť pročistí, jde cítit, že se dostává fakt hluboko a že tu pleť fakt pořádně detoxikuje. Má sice silnou vůni tea tree, ale nějak mi to nevadí, protože vím, že skvěle pomáhá a hodí se pro tu mladší generaci, která trpí na akné a už fakt neví, co si s tím počít. Kdo, ale netrpí na akné, tak saloos má v nabídce i další květové vody a věřím, že si nějakou vyberete, nebo víte, že pro své nejbližší bude zrovna ona ta správná. 

Sprchový olej

 Kdo by ještě v tuto dobu nějaký ten sprchový olejíček nevyzkoušel? Moc lidí se nenajde a jestli se někdo najde, někdo koho znáte, tak ho určitě obdarujte něčím tak skvělým jako jsou právě tyto olejíčky. Je to fajn alternativa jak nahradit ty mýdlové sprcháče. Tyto olejíčky nepění, takže to ze začátku může být takový nezvyk, ale na vše se dá zvyknout. Já už jsem jich testovala teda více, ale dnes Vám tady přiblížím vůni lemongrass. Lemongrass je pro všechny, kdo miluje svěží vůně a dává rád citrusům přednost. Olejíček je na pokožce velmi příjemný! Jelikož mám suchou pokožku tak každý olejíček mi jen a jen napomáhá !.. No ale co se mi stalo u tohoto olejíčku? Hned po prvním použití jsem cítila jak je má pokožka jemnější a není tak šupinatá jako předtím!. Přísahám, že bych se v tom mohla koupat do nekonečna!!. Tak určitě doporučuji, aby jste se koukli na jejich nabídku.

 Koupelový olej 

Kdo by nemiloval dlouhé koupele ve vaně, ještě k tomu, když si ji zpříjemníte nějakou tou vůní. Já jsem si na testování vybrala koupelový olej s vůní růžového dřeva a můžu říct, že jsem z té vůně fakt unešená, taková vůně za to fakt stojí a nejraději bych si dělala takové koupele fakt furt. Stačí přidat dvě lžičky oleje do vany a můžete si užívat ten relax. Hodně jsem si tento svůj první koupelový olejíček oblíbila a věřím, že vy i vaši blízcí si to zamilujete. 

Tělový Peeling

 Já osobně jsem velkým milovníkem peelingu a kdo mě prostě na tom instagramu sleduje nějakou dobu tak už to ví. Od saloos jsem vyzkoušela už dva, ale dneska ve článku si představíme právě čokoládový peeling. Má fakt velké částečky, které Vás zbaví všech odumřelých buněk na těle, jsem fakt překvapena z toho, jak dokonale tu pokožku hydratuje a vyživí. Sůl, která je obsažena v peelingu má jemně brousit pokožku.. Všechny úlohy, které jsem od tohoto peelingu požadovala tak splnil.. Nanáším peeling krouživými pohyby na pokožku a poté oplachuju!.. Kůži jsem měla tak krásně jemnou a hydratovanou, že po tomto už nemusím ani použít tělové mléko.. Vůně peelingu jde cítět na těle hrozně dlouho a to je za mě také velké plus!.. Koukněte se na celou nabídku. 

Rostlinný olej 

Tak a toto je to, čím se firma saloos tak proslavila, jejími slavnými olejíčky. Těch jsem vyzkoušela snad nejvíce, ale dnes si tady napíšeme právě o jejich novince, čím je švestkový olej. Tento olejíček jsem si vzala hlavně kvůli tomu, že ho hodně blogerek chválilo a chválily si i právě jeho vůni, tak jsem byla zvědavá. A je to vše pravda, ta dokonalá vůně marcipánu. Jsem se do té vůně fakt zamilovala a nedalo se odolat, hned jsem začala pečlivě testovat. Hned jsem si i zamilovala to, že na pleti nezanechává pocit mastného filmu, což je za mě úplná pecka. Má i protizánětlivé účinky a minimalizuje vrásky, takže se hodí pro všechny věkové kategorie, ale co Vám můžu úplně na 100% zajistit je ta úžasná hydratace, z toho teprve budete mít pořádný požitek. Tady máte nabídku všech olejíčků.

 Karité balzámky 

Tak to je další super věc, kterou můžete obdarovat své blízké, mají fakt širokou nabídku, kterou budete mít zase dole, ale nabízí i balzámky pro ty nejmenší. Já osobně jsem zatím testovala jen eukalyptus a nemám si na co stěžovat, protože prostě jejich produkty, to je jednička. Tak a já už jsem prozradila tak jsem vyzkoušela Bio Karité balzám. Přesně jsem teda vyzkoušela eukalyptus, který se prostě pro mě a u nás doma celkově hodil nejvíce. Jelikož mého taťku furt bolí svaly tak jsem mu chtěla dát něco takového a hlavně aby jsme to pořádně mohli otestovat takže teď se můžete těšit na naší recenzi, kde jsem teda netestovala jen já ale všichni. Tak tento balzámek se hodí jak na ty svaly nebo na nachlazení já jsem teda otestovala osobně na nachlazení mazala jsem pod nos, na hrudník a na záda. Řeknu vám že krásně chladí a hlavně se hodí na rýmu a komu se dělají bolístky pod nosem tak na to určitě za mě ano! Dále když vás trápí fakt silný kašel tak doporučuji namazat na ten hrudník a mezi lopatky, ano teď je to období nemocí a chřipek nebo všelijakého nachlazení a toto doma prostě potřebujete, je to skvělý pomocník. 

 Pánská kosmetika 

Tak a tam toho sice moc nenajdete, ale i tak, já jsem kdysi darovala svému taťkovi jeden z jejich olejíčků a tím je 100% gentleman a nemohl si na nic stěžovat. Jeho unavená pleť vypadala hned vyživená a o něco více svěží, jelikož dělá velmi náročnou práci, tak jeho pleť to odnáší taky a tento olejíček mu velmi pomohl, skvěle hydratoval a skvěle jeho pleť rozjasnil. Byl fakt moc spokojený a určitě svým partnerům, tatínkům apod.. uděláte radost tímto dárečkem. 

Aroma roll-on 

Tak a jsme snad u posledního odstavce a naposled si tady představíme jejich roll-ony. Já jsem zatím vyzkoušela jen jeden, ale nebyl určitě poslední, protože jsem si to hodně zamilovala. Já osobně jsem vyzkoušela teda levanduli, i když moc levanduli nemusím, ale mám problémy se spaním, takže to pro mě byla jasná volba, kterou jsem musela vyzkoušet. Přesněji se to tedy jmenuje sladké spaní. Nanáší se na pulzní body, jako je spánek, zápěstí apod. Dokonale vás uklidní a užíváte si i takový fajn relax. Tady máte další nabídku. 

Tak a jsme u konce, saloos nabízí určitě větší výběr kosmetiky, ale já jsem Vám dala ty moje nejlepší tipy, ale hodím Vám i tady odkaz na celý jejich web, ať vidíte co vše tam naleznete.

 Krásné vánoce přeje...

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky