Vánoční tipy z Elnino.cz

21.11.2019

Tak i když se zdá, že je ještě čas tak není a vy všichni, by jste se měli už trochu právě o dárky pro své nejbližší zajímat.

 Tak a kdo nemá rád ty obchodní tlačenice, kilometrové řady apod, tak pro Vás mám jeden skvělý tip, kde nakoupíte vše, co budete chtít právě z kosmetiky. Tímto skvělým e-shopem je elnino.cz, ale pozor, když si nejste na 100% jistí, mají i své kamenné prodejny, které naleznete v Praze a myslíme i na naše sousedy, takže v Bratislavě. 

Tak teď už se vrhneme na nějaké ty moje tipy, hlavně produkty, které jsem pro Vás nějakou tu dobu testovala a můžu s klidem říct, že to je to, co právě potřebujete někomu pod stromeček koupit. 

Ještě jeden skvělý tip, když vážně nevíte, co koupit, ale víte, že by si někdo na elninu něco vybral, tak mají skvělou nabídku. Na jejich e-shopu naleznete i nabídku slevových kupónu, které se dají buď koupit v elektronické podobě a nebo v papírové. Právě tyto kupóny můžete nabít na nějaké určité částky..(500, 1000, 1500, 2000, 2500,3000).. Určitě super alternativa jak potěšit své blízké a oni si pak podle sebe objednají to, co nejvíce potřebují a nebo to, co jim právě doma schází. Zde budete mít odkaz.

 Tak jako dalším tipem je to, že elnino Vám to udělalo ještě o něco snažší a na jejich e-shopu naleznete jedno okénko s názvem Vánoce, tam naleznete taky hodně pěkných tipů právě na dárečky. No, ale co nadchlo mě? Právě jejich dárkové kazety, jak pro ženy, muže tak i děti za super ceny. Tady Vám zase nechám odkaz na jejich vánoční tipy. 

Nebudeme to už déle napínat a vrhneme se na nějaké ty moje tipy, naleznete tady i produkty, které jsem už někdy i recenzovala, ale určitě stojí za to, když Vám je tady dávám a chci ať mají i větší pozornost.

 Vůně..

 Lacoste - Touch of Pink 

Tady o tomto parfémku už jsem psala na instagramu a měl u Vás velký úspěch, že ho neznáte, ale že Vás zaujal flakonek jak má pěkný ombre efekt. Za mě je teda úžasný a proto si i zaslouží být tady v tomto článku jako první. Vůně, která připomíná letní den na zahrádce. Krásná, příjemná květinovo-ovocná vůně. Určitě jestli taky milujete svěží vůně s nádechem sladké tak tento parfém určitě doporučuji. Skvěle se hodí pro slečny, je to super i jako takový ten první dražší parfém, udělá fakt radost. Flakonek má průhlednou barvu, která jde pomalu do růžové a vypadá to krásně, dále má skleněné víčko, které taky vypadá luxusně. Co se týče výdrže tak je super, nastříkám ráno a ještě večer cítím parfém z oblečení. Naleznete ho ve více variantách - 30ml a 90ml. Zde máte odkaz. 

Guess - Seductive 

Tak a další hodně známý parfém. O tomto parfému jsem už psala na svém blogu pár měsíců zpět, ale je to super vůně, takže si zaslouží být i tady ve vánočních tipech. Parfémek už na první pohled působí luxusně, design je prostě povedený a není na něm nic špatně. Krásná jemná vůně, zase a opět, kdo je milovník květinovo-ovocných vůní tak si ji hned zamiluje. Výdrž je o trošku menší než právě u zmíněného lacoste, ale to nevidím jako žádný problém. Právě s touto vůní se pojí i dárkové kazety, které obsahují i další produkty této vůně. No hodím Vám tady odkaz, uvidíte sami.

 Vlasy.. 

Xpel argan oil 

Pro všechny milovníky masek na vlasy, mám tady jeden božský tip. Značku mám pocit, že skoro nikdo znát nebude, ale víte, co je na ní fakt skvělé? Ty ceny!! Vypadá dobře a ještě skoro nic nestojí, je to fakt, jak by se řeklo za "babku". Jak už je z názvu jasné, tak obsahuje arganový olej, který je pro naše vlasy hodně důležitý. Nečekala jsem od této masky nic nějak velkého, ale po prvním použití jsem názor rychle změnila, je fakt boží!! Nanesete na mokré vlasy, necháte nějaké ty minutky působit a smyjete. Po umytí máte fakt vlásky jemné a hydratované jako nikdy předtím. Zanechám zase odkaz. 

Kallos Cosmetics - olej na vlasy

 Značku Kallos bude znát určitě hodně z Vás, kdo nezná, tak určitě doporučuji mrknout na jejich široký výběr sortimentů na vlasy, produkty na vlasy jsou fakt pecka a stojí za to je vyzkoušet. Já jsem si na testování vzala něco, co je pro mě osobně úplně cizí a to olej na vlasy. Tento olej je z řady botaniq a obsahuje unikátní směs olejů. Olejíček, který se nanáší na pokožku hlavy a na vlasy je fajn ne? Necháte ho působit nějaké ty minutky, rozpětí tam je 5-15 minut a pak ho umyjete nejlépe 2x šampónem ať vlasy nezůstanou mastné. Výsledek ? Je super, vlasy vypadají na první pohled fakt zdravě a skvěle. Po sáhnutí do vlasů jsem vlasy měla fakt jemné a hlavně vyživené. Takže určitě, kdo fakt si dává s vlasy záležet tak toto bude bezva dáreček.

 Tělo..

 Rituals - Sprchový olej

 Rituals ten teďka proběhl instagramem, co by dup a všichni ho znají, už jen díky skvělých vůní, které rituals umí. Já jsem si na testování vybrala sprchový olej z řady "Ritual of Happy Buddha" .. Vůně je boží, musím uznat, že už vím, co na této značce všichni vidí, prostě za tu vůni to stojí. Tak a hlavně, co mě hoodně překvapilo bylo to, že vlastně pěnil, vždy když jsem měla nějaký sprchový olej, tak nepěnil a tento pění a to mě fakt moc překvapilo protože je to zas něco nového. Skvělá vůně sladkého pomeranče a cedrového dřeva úžasně osvěží a probudí pokožku do nového dne. Vůně vydrží fakt dlouho a přes den jde fakt na pokožce cítit. Není nijak agresivní, takže i na citlivou pokožku doporučuji. Jelikož už nemohu najít na elninu jen tento produkt, tak Vám tady hodím odkaz na celou sadu "ritual of Happy Buddha" 

Jelly Belly - tělové máslo 

Když jsem viděla toto, tak to byla jasná věc, jelly belly produkty jsou skvělé a když jsem je objevila na elninu, byla jsem nadšená. Je to super dárek pro Vaše dětičky, protože ta vůně za to fakt stojí. Já jsem teda taky furt takové dítě a takové produkty mě prostě baví a nikdy mě to ani bavit nepřestane. Máslo je úplně krásně našlehané a ta jahodová vůně? Mnam.. Je to tedy přesněji jahodový cheesecake a je to tak krásně, slaďoučká vůně. Na pokožce vydrží fakt dlouho a krásně se roztírá a rychle se vstřebává takže pecka. Sestra, která je o dost mladší než já, tak mi samozřejmě máslo zabavila a používá ho i více než já. Určitě to dítě ve vaně zabavíte právě tímto, jelikož voní jako nějaké bonbónky. Tady Vám zase nechám odkaz, ale až uvidíte ty super ceny, tak nebudete váhat ani minutu. 

Dekorativní kosmetika

 Loreal - Volume milion lashes 

 Tak tady tuto řasenku doporučuji všemi deseti, je to, co se týče kartáčku úplně něco nového. Jelikož, ale řasenek není nikdy dost, tak Vám jí tady taky představím, přece jen řasenka nikdy neurazí. Obal má velmi krásný a hlavně pěkně decentní. Je zlatý a nápis má černý, velmi se povedl, vršek má jako kdyby zkosený, což znamená, že část s kartáčkem nikde nepostavíte. Kartáček je elastomerový, dá se s ním dokonale pohybovat, fakt se dostanete úplně na každou, každičkou řasu i na ty úplně nejmenší, ale fakt tak krásně každou řasu prodloužíte a ani jednu nevynecháte. Dokonale mi dodala objem a hlavně je dokonale prodloužila. Krásně se s kartáčkem pracuje a bylo to zase pro mě osobně něco nové. Neslepovala mi řasy, to úplně nesnáším, když nějaká řasenka slepuje řasy. U této Vám můžu zaručit, že to nedělá. Vůbec neopadává pod oči a nevypadáte ani po celém dnu jako panda, takže za mě úplně super. Jediné, co mě u této řasenky fakt zvláštně překvapilo až pozastavilo, byla její zajímavá vůně. Nevím k čemu přirovnat. Ale určitě tuto řasenku s klidným srdcem doporučuji všem. Tady zanechám odkaz.

 Revlon - rtěnka

 Tak od této značky to byl úplně můj první produkt a setkání bylo velmi příjemné. Rtěnka je ve velmi pěkném decentním černém, matném obalu a už na první pohled vypadá prostě dobře. Já osobně jsem si vybrala odstín 825 - lovers coral, což už z odstínu jde poznat, že se bude jednat o korálovou barvičku, která krásně ozáří Vaše líčení, je prostě světlá a dělá takový pěkný odstínek. Ne, že na rtech vypadá skvěle, ale dokonce nahradí i balzámek, takže je to takové 2v1, jelikož skvěle hydratuje. Jediná věc, na kterou si pořád nemohu zvyknout je její vůně, ale to se ještě dopiluje a já si na to určitě časem zvyknu. Co se týče výdrže, tak je fajn, nemůžu říct, že je úplně super nebo podobně, ale pár oprav přes den potřebuje, ale to není pro mě osobně vůbec žádný problém a za tu cenu se rozhodně vyplatí. 

Tak a jsme u konce mého článku, určitě kdyby jste s něčím chtěli poradit, tak se nebojte mi napsat. Ráda Vám se vším pomůžu a poradím.

 Určitě věřím, že si z tak širokého sortimentu jako nabízí právě elnino.cz něco vyberete a uděláte radost svým blízkým. 

Moc děkuji všem, kdo jste si článek přečetli a děkuji elninu za poskytnutí produktů. Tak zase u dalšího článku ahoj! 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky