Vánoční tipy z AbsoluteCosmetics

08.12.2019

Čas vánoc je tady, i když se to zdá, ale je to tady a co nevidět tady bude i štědrý den! Jestli nevíte, co svým blízkým pořídit, sestavila jsem pro Vás článek, který by Vám snad mohl pomoct a s něčím novým bych Vás mohla i seznámit. Dostala jsem super nápad a to Vám sestavit takový článek na skvělé produkty ze stránky absolutecosmetics.

 Tak a chtěla jsem to zařadit tak nějak aby jsi tady všichni našli něco svého a určitě vám tímto článkem poradím, protože ty produkty fakt stojí za to!!.. 

Jdeme na to!!

 I Love Dárková sada Let's Get Fizzy

 Kdo by nemiloval všelijaké přísady do koupele a tak stejně jsou i tyto šumivky úplně skvělá věc!!.. Kdo miluje dlouhé a zábavné koupele tak je to přesně pro něho! Jak pro děti tak i pro dospělé, pro děti zábava a pro dospělé skvělá relaxace. Balení je nádherné, úplně typické na vánoce a na tyto zimní dny. Sada obsahuje 3 šumivé bomby, ale pozor každá bomba je rozdělena napůl, což znamená, že balení je na 6 koupelí. Dokonalá vůně jahod a malin dokonale provoní celou koupelnu a když máte radši jinou vůni, na výběr je i čokoláda a mint. Pokožka po koupeli je skvěle hydratována a nemusíte už použít žádné tělové mléko apod. Tady zanechám odkaz.

 New York Pro Kondicionér pro barvené vlasy

 Jaká slečna, paní a vlastně i muži, kdo aspoň jednou nepoužíval kondicionér? Všichni, podle mě by se nenašel nikdo, kdo nikdy kondicionér nepoužil. Je super, že balení je velmi výhodné protože má 900 ml a dávkování ve stylu pumpičky je taky prostě super! Vlasy po použití jsou krásně vyživené a jemné. Ale pozor, kondicionér je vhodný na barvené vlasy, aby udržel barvu déle svěží. Určitě ho doporučuji!

 L.A. Colors Paletka očních stínů

 Teď tady mám něco spíše pro slečny, které se rády malují a rády experimentují s lookem. Tady tato paletka obsahuje 10 krásných světlých stínů pro vytvoření jemných looků na každý den, ale pozor, jde si s paletkou i vyhrát a lze vytvořit i něco více bláznivějšího. Stíny v paletce nepráší a já jsem velmi nadšená, z toho, že jsem tuto paletku mohla vyzkoušet. Pigmentace je taky super a hlavně i u těch světlých. Hodí se skvěle jak pro začátečníky tak i pro pokročilé. 

J.Cat Krémová Rtěnka Scene Stealer 

Tak a teď něco pro milovnice rtěnek, určitě někoho takového ve svém okolí máte a věřím, že jí potěší právě tady tato rtěnka, kterou určitě ještě nevyzkoušela. Tyto rtěnky jsou nádherné, ty nádherné obaly už mluví podle mě o všem, nikdy jsem neviděla rtěnku s tak krásným designem jako jsou tyto, ale pozor já jako největší milovník rtěnek jsem neznala ani tuto značku, takže toto je podle mě super. Rtěnka je na rtech velmi příjemná a připomíná mi texturou i takový velmi fajn balzámek, takže Vám i rty skvěle hydratuje. Výdrž je taky super, ale nevydrží mastnější jídla, jenže to asi chápete. Takže za mě pecka.

Tak a teď už jen Vám chci říct, že nakupujte pro své nejbližší s předstihem, ať pak nemusíte vše na poslední chvíli dohánět.

 Krásné Vánoce. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky