SVR.CZ

22.08.2019

Jste milovnice kosmetiky? Jestli ano, což určitě věřím že jo tak tento článek je přesně pro Vás! Bude se jednat o luxusní dermatologickou francouzskou kosmetiku, která je na trhu už nějaká ty léta.

 Nebudu Vás napínat a jedná se o značku SVR (laboratoire dermatologique). Dostala se mi možnost právě tuto značku vyzkoušet. Nebyla bych to já abych vždy něco nového nevyzkoušela a hlavně tolik chvály právě na tuto kosmetiku, co je to je šílené. A já se právě přidávám k těm kladným recenzím.

 Dostala jsem možnost vybrat si 3 produkty z jejich stránky a já jsem si vybrala právě podle toho, co nejvíce potřebují a vím, že budu moct o tomto napsat co nejvíce právě kvůli toho zda uvidím výsledky a nebo právě zda produkty splní mé očekávání. Jak říkám už dopředu nebudou tu žádné mínusy ale pouze jen kladné recenze a už nebudu měnit! Teď se postupně, společně mrkneme na každý produkt zvlášť. 

SEBIACLEAR GEL MOUSSANT 

Jedná se o čistící gel na aknózní pleť. Ano vy co mě sledujete jak na mém instagramu nebo právě si čtete mé články na blogu pravidelně víte, že už nějaké ty roky právě s akné bojují. Pro mě byla toto první a jasná volba. Kde bych tak začala? Ale určitě tím, že tento gel neobsahuje žádný alkohol to je pro mě hodně důležité a také neobsahuje parabeny, toto je podle mě úplně skvělá věc jelikož jsem vyzkoušela už tolik produktů, kde ty parabeny bohužel jsou. Jak jsem tuto pěnu používala? Každý večer na vyčištěnou a hlavně odlíčenou pleť. Trošku gelu jsem si dala na ruku a na navlhčenou pleť jsem nanášela krouživými pohyby, gel začal pěnit a poté jsem smyla. Pleť po něm byla velmi příjemná na dotyk, nebyla vysušená jak jsem zvyklá u jiných čistících gelů, zanechal příjemný pocit svěží pletí a díky krásné parfemace jsem se cítila ještě lépe. Neucpával mi póry a pleť proto mohla krásně po vyčištění dýchat. 

Odstraňuje i přebytečný maz na pleti. Jak to, ale bylo s tím akné? Pomohlo mi to ? Nebo nepomohlo? Ano pomohlo, díky tomu, že neucpával póry tak mi to celkem pomáhalo hojit ty boláky a za to jsem neskutečně ráda. Doporučuji určitě holčinám i chlapcům, kteří mají v pubertě problém s akné a trápí se kvůli tomu, vím jaké to je takže toto určitě doporučuji, nic tím nezkazíte a jen si pomůžete.

 Já jsem dostala na vyzkoušení 200ml balení, ale na jejich stránkách naleznete i 400ml balení, je to na Vás. Používám ho celkem dlouho a pořád tam toho mám dost jelikož ho stačí fakt jen troška. Za mě skvělá zkušenost a určitě si ho ještě budu dlouho užívat!. 

SENSIFINE DERMO-NETTOYANT

 Jedná se tedy o čistící a odličovací přípravek na citlivou pleť, oči a rty. Jelikož mám citlivou pleť a bohužel nikdy nevím jaký produkt mi sedne a jaký mi nesedne tak bohužel musím počítat se vším tzn: pupínky a bolestivé stroupky. Je jasné, že jsem se bála i tohoto produktu, ale díky složení jsem si říkala, že toto bude v pohodě. Taky tomu tak bylo. Konzistencí mi připomíná prostě pleťový krém, krásně voní tak neutrálně. Abych pravdu řekla tak úplně voděodolnou řasenku mi neodlíčí hned chvílí to trvá, ale za to s dvoufázovkou od dermacolu (16h líp rtěnka) si poradí hned a to jsem dlouho hledala něco, co mě večer té rtěnky zbaví!. 

Krásně i hydratuje po každém odlíčení jako kdybych použila už i krém a to je fakt pecka!. Odličuji normálními vatovými tampónky a toto mléko si s nimi dokonale rozumí, co k tomu říct? No prostě super. Opět neobsahuje parabeny, alkohol, silikony, minerální oleje apod. Úplně se to hodí snad každé slečně a paní, která na citlivou pleť trpí stejně jako já, je skvělý i pro lidi s aknózní a suchou pletí. Podle mě se hodí na každý typ pleti, ale já jelikož ji mám citlivou se sklonem k akné a suchou tak vím, že takhle to vyhovuje. 

Vřele doporučuji všemi 20ti ! Teďkom už jsme skoro u konce a čeká nás úplně poslední produkt a za mě tak skvělý jelikož si ho ani moje maminka neumí vynachválit.

 HYDRACIT C50 MASQUE ÉCLAT 

Aby jste věděli o co se aspoň přibližně jedná jelikož podle názvu se toho moc nedozvíte tak jdeme na to!! Je to tedy mikropeelingová vyhlazující pěna na rozjasnění pleti. Tento produkt se stal pro mě a moji mamču úplný zázrak jak krásně hydratuje a rozjasní no to je pecka. Škoda jen, že to nejde zachytit a nafotit to jaká je to pecka. Já osobně vždy někde po cestách jak dovolená apod. tak mám takovou zvláštní, unavenou pleť a toto mi neskutečně pomohlo. Pěna obsahuje úplně fakt malinké částečky, které tam skoro nejdou cítit, jen je to jako kdyby trošku "drsnější pěna". 

Jen mě velmi zaujalo použití musíte zaštěrkat a poté si ji nastříkáte do dlaní a masírujete si pěnou obličej až do úplného vstřebání pěny do obličeje a poté cítíte takový vlhký obličej, poté si můžete masku smýt (po 15 min.) a nebo vmasírovat do obličeje vatovým tampónkem a nechat působit celou noc a ráno si to spláchnete. Tím docílíte většího efektu Vitamínu C. Vůní mi připomíná nějaké citrusy nebo pomeranč je to skvělá svěží vůně. Dokonale Vám pleť rozjasní a mě to krásně rozjasnilo pleť už po prvním použití šlo to prostě krásně vidět! Obsahuje také kyselinu hyaluronovou, která také působí na vrásky takže, kdo už na sobě něco vidí či již vrásky máte tak mamka doporučuje!. Pěna obsahuje 25% vitaminu C. 

Lahvička má 50ml a říkám, že to úplně stačí dlouho to vydrží. Tuto věcičku velmi doporučuji a taky všemi deseti. 

Tak a jsme u konce těchto skvělých produktů. Pod každým produktem máte odkaz na právě určený produkt o kterém je psáno. 

Děkuji moc firmě SVR za možnost otestovat jejich produkty a tady vám dám odkaz na stránky, kde je široký výběr dermatologické kosmetiky. 

Děkuji za přečtení článku a budu se těšit na Vás u dalšího článku.

 Nikol_cosmetics_czech 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky