Svet_Farmasi

08.09.2019

Dneska pro Vás mám dobrý tip za sebe , který jsem testovala po celé léto a hlavně mě tento produkt ochránil na dovči. 

Můžu říct, že jsem fakt nadšená z tohoto produktu na opalování jako z žádného jiného. Překvapil mě jak svou dokonalou vůní tak také svými účinky. 

Měla jsem možnost navázat spolupráci s paní, která na instagramu má jméno svet_farmasi . Asi všichni , kdo se nějak v tom instagramu více vyzná tak značku farmasi určitě zná. Také se jedná o katalogový prodej , podobně jako Avon, oriflame atd. Byla jsem nadšená, že něco takového budu moct vyzkoušet a paní byla velmi milá a domluvily jsme se, že vyzkouším jejich Bronzující olej Dr.Tuna na opalovaní a proslavenou řasenku ZEN. První se pustíme na recenzi právě olejíčku. 

Dr.Tuna Bronzing Oil 

Tak tento olej na opalování mě zaujal hned jak jsem ho viděla, věděla jsem, že právě to potřebuji na dovolenou. Tak tento olej má teda SPF 6 a má dělat efekt opálení. Ano za mě super. Krásně bronzová pokožka , dokonalá prostě. Připomíná mi to vůni kokosu, nevím jestli to tak je ale mě to tak přijde , hrozně pro mě příjemná vůně. Obsahuje betakaroten, další super složka na opalování, doladí barvu vaší pokožky. Upřímně o sobě můžu říct, že jsem ten největší lajdák, co se týká mazání pokožky v létě. Moje pokožka celkově je na opalování boží a i když spím na pláži jak dlouho chci tak nic a nespálím se, jen se opaluji. Toto pro mě bylo super, jelikož mi to pomohlo chytit ještě lepší barvičku. Jsem nadšená, tak moc, že všem ho doporučuji. Vydržel se mnou obě dvě dovolenky u moře a ani jednou jsem nelitovala.

 Řasenka ZEN 

Řasenka, která proletěla snad celým instagramem, zaujala i mě. Má dokonalý kartáček, který fakt chytne a protáhne všechny řasy, dokonce i ty malinkaté. No krása, jsem z toho tak nadšená, že ani nevím jak a kde začít. Zkoušela jsem řasenku fakt všelijak do největších veder co byli. 

Zkoušela jsem dokonce i na dovolené, kde teplota dosahovala až 45 stupňů. Tak a jak si s takovým teplem poradila? Dokonale. Žádné žmolky pod očima, vůbec neopadávála pod oko, jsem fakt nadšena, hlavně krásně prodloužila každou řasu. Určitě tuto řasenku doporučuji všemi 10ti. 

Tak a jsme u konce tohoto článku dám Vám odkaz na instagram od paní, určitě se na ní obraťte kdyby vás něco zaujalo. 

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky