Svet_Faberlic

17.10.2019

Milujete pečující i dekorativní kosmetiku? Mám pro vás typ, kde seženete vše! Jedná se o stránku svet_faberlic. Dostala jsem opět nějaký menší balíček na otestování a já tady pro Vás mám mé konečné dojmy a pocity z těchto produktů. Bude se jednat fakt o mix věcí, každá z vás si něco zamiluje tomu věřím. 

Navíc i já osobně jsem si všechny produkty zamilovala. Tak a můžeme se na to vrhnout. 

Sprchový gel 

Tak je to teda můj první sprchový gel od této značky který jsem měla možnost vyzkoušet a určitě není poslední protože je skvělý a skvěle hydratuje sice moc nemám ráda takový typ balení sprchových gelu protože vždycky mi vyteče když na něho něco přitlačím a já jsem tak šikovná že vždycky se mi to stane, ale to vůbec neberu jako žádné mínus prostě se mi to stává. Velmi krásně voní a připomíná mi to vůní nějakých fakt moc voňavoučkých květin dokupy s něčím sladkým jako čokoláda, ale já takové slaďárny miluju!. Připomíná mi vůni nějakého parfému mám pocit, že Calvin Klein, ale nejsem si úplně na 100% jistá takže nevím. On dokonale hydratoval to se musí nechat, nemusela jsem použít po něm ani tělové mléko a to se mi moc nestává u sprcháčů. Za mě skvělý objev , určitě doporučuji po něm mrknout a nebo ho hned koupit když na něho někde narazíte. 

Tekutý balzám na roztřepené konečky vlasů 

Tak a toto říkám velmi upřímně je můj největší objev za rok 2019 na vlasy. Toptoptop. Ta příjemná vůně? Je skvělá, připomíná mi vůni nějakého šampónu a je velmi příjemný stačí ho fakt málo a udělá fakt zázrak. Mě přijde, že balení pro mě je hrozně malé a to je jediná věc, která mě na tom hrozně mrzí, sice stačí jen pár kapek, ale jak já si myji vlasy častěji, tak pro mě upřímně je to málo=15ml. Jak říkám, vlasy po natření tímto balzámkem jsou jemňoučké, jako samozřejmě myslím konečky. Nevím sice jestli ty konečky nějak zlepší jakože nejsou roztřepené, protože já osobně roztřepené konečky nemám. Mě jen pomohl ke krásnému a ještě více zdravějšímu vzhledu. Určitě doporučuji mrknout. 

Balzám na nohy

 Kdo trpí na suché paty a nebo podobné takové problémy s nohama tak toto je přesně pro Vás. Má neutrální parfemaci, což je za mě bomba, nemusím moc něco, co je převoňané. Já na ty suché paty bohužel trpím a tak jsem se do testování vrhla s radostí. Úplně první věc kterou jsem ocenila je ta, že se rychle vstřebával do pokožky a nezanechával mastný film. Krásně nohy zjemní a určitě ho můžu doporučit, když ho někde uvidíte a nebo můžete napsat právě této stránce, odkaz budete mít dole.

 Lak na nehty

 Úplně poprvé jsem viděla tak krásně zabalený lak na nehty, fakt ten design se povedl. Tento lak je v odstínu číslo 7316. A abych ten odstín nějak popsala, tak je to fakt krásná tmavě červená, která obsahuje třpytky. Barva je úžasná, vypadá skvěle i na nehtech, ale bohužel výdrž je trošku horší. Hned druhý den už se bohužel začne loupat, ale když přidáte top coat tak vydrží a to je super. Komu určitě nevadí si dávat top coat na nehty tak ho určitě doporučuji, ale mě to hrozně zklamalo ta výdrž bohužel.

 Matná rtěnka 

Kdo mě znáte už déle víte, že já rtěnky miluji, jak tekuté tak i obyčejné, ale hlavně matné. Tak to rtěnka mě hodně potěšila a zalíbil se mi i velmi originální obal. Obsahuje zrcátko a to se cení, přece jen, se můžete poté namalovat kdekoliv bez problému. A hlavně ještě je super jak se rtěnka otvírá, dole je tlačítko, které zmáčknete a rtěnka Vám jako kdyby "vyletí" je to pecka. Odstín je krásný , takový nude odstín jsem doma ještě neměla a hodí se na každou příležitost. Výdrž je skvělá, vydrží i půl dne a to přes pití a jídlo a vše kolem toho. Jsem nadšená. Odstín č. -> 44049 Doporučuji všemi 10ti. 

Tak a jsme u konce tohoto článku, já Vám tady zanechám odkaz na Instagram právě na paní se kterou se domlouvám na této spolupráci a jestli se vám něco zalíbí apod., tak se ji určitě nebojte ozvat, je velmi milá a ráda Vám poradí...

 Chci strašně moc poděkovat za skvělý balíček byla to radost testovat a Vám děkuji za přečtení. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky