Saloos - Sprchový olej

29.09.2019

Taky milujete dlouhé koupele? Každý večer bych si nejraději dala horkou koupel, ve které dokážu vydržet i hodiny, ale ne furt je na to čas. Kdo miluje takové super koupele, tak určitě ocení i super produkty, co se týče koupele a nebo pro ty z Vás co vanu nemají a mají jen sprchový kout tak pro Vás je tento produkt také! 

Mám pro Vás super typ na produkt, který mě uchvátil už jen svým balením a hlavně barvou!! Jsem milovník oranžové barvičky a hlavně když to ještě voní to je božská kombinace! 

Dnes se bude jednat o produkt od mé oblíbené firmy s olejíčky, kdo mě sleduje déle tak už jistě ví, že se jedná o firmu Saloos. Tentokrát jsem si na zkoušku vybrala z jejich nabídky sprchový olej přesněji tedy -Rakytník-Orange.

 Tak a teď se vrhneme na moje osobní pocity. Testovala jsem ho přes měsíc a myslím, že teď když už je úplně vypotřebovaný tak se můžu na to konečně vrhnout. 

Tak jak jsem říkala, vybrala jsem si vůni rakytník-orange. Jak mě určitě znáte tak já jsem na ty svěží vůně a miluji to, jelikož mě to krásně nabudí do dalšího dne. Ta vůně? Nevím k čemu bych ji přirovnala přesněji, ale ten pomeranč tam jde cítit a dost intenzivně a to je super, přesně toto miluji. Musí Vám být snad i jasné jak dokonale dokáže tento olejíček hydratovat pokožku celého těla, to samozřejmě díky olejovité struktuře. Super je, že není nijak extrémně mastný a nezanechává na těle mastný pocit, to bych asi nesnesla. Krásně pokožku regeneruje a hodí se perfektně i na pokožku trpící ekzémem. Dokonale pokožku regeneroval a fakt dokonale povzbudil po těžkém dni. Či naopak dokonale mě do dalšího dne i krásně naladil. 

Vůně na těle jde cítit i po koupeli a to je další super plus, kdo by to taky nemiloval. Zdá se mi, že dokáže i krásně pokožku zklidnit, např. při holení nohou jsem nepociťovala žádné štípání. Další věc, která se mi hrozně líbí je ta barvička, hned je to takové oživení produktu a je to krása. Rakytník, který je ve sprchovém oleji obsažen napomáhá k regeneraci pokožky a krásně ji zvláčňuje. A silice z pomeranče Vás zbaví potu a nečistot. Hrozně se mi líbí tyto produkty, je to fakt něco lepšího než obyčejný sprchový gel, i když je fakt, že je to nezvyk když to nepění. Jenže jak se říká na vše se dá zvyknout. Jediné, co má takovou svou nevýhodu je to, že produkt se strašně rychle vypotřebovává a to je škoda. 

Za sebe ho určitě mohu doporučit a nebo jestli moc svěží vůně nemusíte tak doporučuji kouknout na jejich stránky, kde naleznete o dost více variant. Zde Vám zanechám odkaz na jejich výběr.

 Jinak chci říct, že hodně variant těchto sprchových gelů naleznete i v drogériích DM.

 Chci moc poděkovat firmě saloos za poskytnutí tohoto produktu a že jsem zase měla možnost testovat něco nové. Vám děkuji za přečtení článku, za vaši podporu v tom co dělám. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky