Saloos - Ricinový olej

14.06.2019

Takže ahooj😊😘..

Milí čtenáři vítám vás u dalšího mojeho téma a zase na téma olejíček od firmy Saloos ❤️🤗..

Zas je to přírodní kosmetika a je úplně úžasná !🥰..

A dneska se budeme bavit přesněji tedy o Ricinovém oleji, který jsem si velmi oblíbila😊❤️..

Tento olejíček je velmi úžasný a prostě nedokážu už si představit večer bez něho!🤗..

Tento olejíček je na suchou pokožku a hrozně moc krásně regeneruje pokožku a hlavně krásně zvláčňuje kůži po ránách 🤗❤️..

tento olejíček se ředí hroznovým olejem při kosmetickém využití !🤗❤️..

Tady toto můžu vřele doporučit!😊❤️..

Použila jsem tedy i udělat ricinový teplý obklad, který slouží na namožené části těla❤️🌝..

Vážně jsem si tento obklad oblíbila a budu ho dělat častěji 🌹..

A teďkom hlavní věc, tento ricinový olejíček je hlavně na řasy a na růst řasů 🌻.. Používám ho každý den , a to tak, že jsem si koupila průhlednou řasenku a namáčím ho do olejíčku a pak nanáším na řasy tak jako obyčejnou řasenku ❤️..

Tento olej jsem měla kdysi i od jiné značky ale bohužel jsem s nim nebyla tak spokojená tak jako s tímto olejíčkem od saloos kosmetiky hlavně to není nijak parfémované a tohle mi nejvíc vyhovuje nijak to nedráždí oči , věřte mi, že tento olejíček musíte mít všichni ❤️🤗..

Tento olejíček seženete v drogérii a stojí kolem te 100ky a za to to vážně stojí věřte mi !🤗❤️..

Já ho můžu doporučit na 100% i na více klidně🤣❤️❤️.

Nemám na ní žádný ale vážně žádnou negativní věc!🌝..

Takže holky kdo ještě nemá toto doma tak toto musíte mít!🤗❤️..

Děkuji vám za přečtení mého blogu a doufám že se vám líbí ❤️

Na mém instagramu běží soutěž o kosmetiku tak se šupejte zapojit😊😍..

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky