Saloos - Malinový olej

25.07.2019

Holky chcete úplně snad nejlepší radu pro všechny?.. Věřím že ano a tento článek je pro Vás!. Bude se jednat o BIO malinový olejíček od firmy Saloos!. Dostal se ke mně na vyzkoušení formou spolupráce, kterou s firmou saloos mám už nějakou dobu!.. 

Už dopředu vám říkám, že tento olej je úplně můj nejoblíbenější od této firmy!. Protože mi vážně ukázal krásné výsledky ale to si povíme za chvíli!.. První vás tady určitě seznámím s tím k čemu tento olejíček slouží!.. 

Určitě malinový olej vhodný na začervenalou, suchou a ekzematickou pokožku!.. Tento olejíček je trošku menší než např. ten Meruňkový.. Má 20 ml a je ve skleněné lahvičce s kapátkem! A tady u toho olejíčku je výhoda právě v tom, že má to kapátko, takže je nanášení na pleť je velmi jednodušší!. Vždy si namočím vatový tampónek a na to dám pár kapiček právě malinového oleje a rozetřu po celé pleti!.. I když balení není tak velké jako u jiných olejíčků, které jste u mě viděli tak i těch 20ml stačí jelikož mi na celý obličej stačí 1-2 kapky!. 

Po použití olejíčku Vaše pleť je krásně hydratovaná a hlavně heboučká a rozzářená!. Používá se taky proti stárnutí pokožky díky obsahu vitamínu E!.. 

Každý večer používám a už po nějaké době Vám tady mohu říct i svůj vlastní názor!. Po nanesení oleje nezanechává na pleti mastný film a to je u mě fakt výhoda pocit mastnoty na obličeji moc nemusím, ale tento olejíček se tak rychle a krásně vstřebá a dostává se až do spodní vrstvy kůže. Já osobně jsem si ho vybrala z jednoho prostého důvodu a to, že by měl pomáhat na jizvy ! Jelikož jsem v pubertě měla fakt hrozně aknózní pleť tak mi po něm i nějaké ty výraznější jizvičky zůstali a nevěřila jsem snad nikdy, že mi něco někdy vůbec na to pomůže!.. Začala jsem ho používat každý večer a stalo se to mojí každovečerní rutinou!. Tak a po 2 týdnech výsledky! Nečekala jsem něco až takového!.. Z červené mini jizvičky, která šla vidět fakt moc tak se stala malinká bílá jizvička, která se po čase sjednotila s barvou moji pleti!. Nemohla jsem tomu vůbec uvěřit! Sice ještě všechny jizvičky pryč nemám, ale věřím tomu, že časem to díky tohoto oleje zvládnu! 

Olejíček je oranžový a já jsem čekala upřímně, že bude mít vůni malin, ale to tak není ani nevím k čemu vůni mám vůbec přirovnat, ale nijak mi nevadí!.. Dále se olejíček dá využít i na regeneraci pokožky po opalování taky jsem zkusila a nemůžu si stěžovat! Na ramena úplná pecka! Ale přece jen s tím olejíčkem po opalování zůstanu u toho meruňkového!..

 Tak a nějak na závěr je to, že olejíček mohu všem doporučit!.. Určitě všem, kteří potřebujete nějaké ty jizvičky skrýt a nemusíte za to utrácet tisíce, ale jen tento olejíček, který seženete do 200kč !.. 

Chci moc poděkovat firmě Saloos za poskytnutí produktu! A také je vám všem kdo jste si článek přečetl a dal mému psaní pozornost!. 

Tady vám vložím odkaz a určitě koukněte na jejich produkty!.. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky