Saloos - Jojobový olej

21.09.2019


Já od doby, co jsem začala těm olejíčkům fakt věřit tak jich mám už doma x a stálice u mě je a bude prostě značka Saloos. Značka má skvělé bio produkty a hlavně široký výběr produktů, věřím, že všichni by si našli něco, co by se Vám zalíbilo. 

Já s touto skvělou firmou mám už nějakou dobu spolupráci a jsem za to vážně vděčná a tentokrát jsem měla možnost otestovat jejich jojobový olej. Tak a teď se vrhneme k recenzi a k moji zkušenosti s tímto olejem.

 Jojobový olej

 Tento olejíček je lisovaný za studena, olejíček je také BIO , takže prostě na něm není, co hledat špatného, co se týče složení. Tak tento olejíček je vhodný jak na tělo tak i na každý typ pleti nejsem si jistá jestli i na citlivou, ale to by jste museli asi rovnou psát saloos. Sice já sama mám problematickou pleť a malinko citlivou tak tady na tento olejíček moje pleť dokonale reagovala. Pleť dokonale zklidní já jsem teda otestovala na dovolené po nějakém slunění a měla jsem jí takovou podrážděnou, po nanesení - pár kapiček úplně stačí, se mi pleť zlepšila, ale musela jsem nějakou dobu čekat nebylo to tak, že jsem nanesla a hned by se to zlepšilo. To vůbec nějakých 15 minutek. Určitě ho doporučuju když máte nějaké problémy, co se týče akné to Vám tady ještě popíšu protože jsem zase experimentovala a můžu říct, že já jsem lepší kombo na akné snad nikdy nevymyslela jako právě s tímto olejíčkem. Kdo to neví tak jojobový olej je vhodný na mixování s dalšími různými oleji a dalšími podobnými produkty. 

Teď vám řeknu něco co jsem se dočetla na internetu a hned jsem to i vyzkoušela protože mi to prostě nedalo a znělo to fakt dobře. Když už doma vlastníte jojobový olej tak Vám doporučuji koupit i Aloe Vera gel. Ano je to dost divná kombinace ale jak všichni víte tak jojobový olej je fakt nepřekonatelný na akné, ale musíte ho prostě používat tak aby vám to tu pleť ještě více nezhoršilo, ale v kombinaci s gelem aloe vera je skvělý. Když už máte doma i ten AloeVera gel tak dáte to v poměru 50:50. Vznikne Vám z toho taková emulze bude to velmi divná konzistence, vzniklou emulzi potom ještě v rukách pořádně promícháte a poté nanesete na obličej. Zároveň to i krásně hydratuje takže prostě na tom není, co špatného hledat akorát to musíte užívat častěji ne prostě jenom jednou protože je to jako kdyby jste jednou použili krém (taky neuvidíte výsledky), takže si to častěji míchat, třeba obden a podle mě Vám to pomůže stejně jako mě. Akné po používání je o dost méně vidět a hlavně není tak bolestivé a viditelné za mě pecka.

 Tak nejen, že se olejíček hodí perfektně na akné, ale taky na vrásky, jenže na to mám já osobně ještě nějaký rok čas a proto mi ho kradla i mamča, která už nějaké rok nic jiného než přírodní kosmetiku nepoužívá. Mamča, která tuto kosmetiku používá fakt dlouho a celkově saloos si nemůže vynachválit.

 Tak co já bych ještě dodala za mě je super, že se rychle vstřebává do pokožky a jak já ho používám tedy na noc tak se mi to aspoň někde neobtiskne, jak na polštář nebo na postel, nemám nikde mastné fleky já jsem prostě za toto ráda.. Jak už jsem říkala o tom akné tak to teda není všechno co je super na tomto olej ale taky dokonale hydratuje pleť a dokonce i pokožku celého těla hodí se i na masáže a jelikož mám v rodině masérku tak už jsme to teda vyzkoušeli a paráda.

 Jsem na konci článku a tímto chci říct, že jojobový olej se stal dalším produktem v moji večerní skincare. Za sebe ho můžu doporučit ale bohužel fakt nevím jak je to s tou citlivou pleti a jak je to s těmi atopiky. Určitě je dostupný i nějakých drogeriích jako je Dm. Takže za tu cenu určitě radši koupit něco, co fakt pomáhá a není to nějak opěvované všude fakt jak po televizních reklamách nebo všude možně, ale tady toto za mě fakt funguje.

Odkaz na jejich stránky: 

 Děkuji moc firmě saloos za poskytnutí tady tohoto produktu a budu se těšit na další spolupráce. Děkuji i Vám, že jste si můj článek přečetli a že kvůli vám dělám to co dělám, vaše podpora je neskutečná. 

A od dalšího měsíce se budete moct těšit na nové a kvalitnější fotky.

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky