Saloos - Hydrofilní Odličovací olej

30.08.2019

Taky vás nebaví zdlouhavé odličování každý večer? Jste na tom stejně jako já a nesnášíte to, jste prostě večer líní jako já, tak mám pro Vás skvělý tip. 

Jak všichni víte tak já prostě značku Saloos obdivuji a nikdy mě nepřestane překvapovat. Kdo ještě Saloos nezná tak tady máte malé shrnutí : Je to český výrobce certifikované přírodní biokosmetiky, který si zakládá na tom, že jeho výrobky obsahují nejvyšší možný podíl čistých přírodních látek. Určitě doporučuji všem, kteří se o bio a přírodní kosmetiku zajímají. 

Tak a dneska to bude recenze na Hydrofilní odličovací olej - Granátové jablko. Já jako největší večerní lenoch snad , úplně nenávidím odličování. Strašně dlouho jsem hledala produkt, který mě odlíčí fakt rychle a žádné micelárky apod. se nevyrovnají tady tomuto olejíčku. Určitě bych neodlíčená nešla spát, jelikož je to pro mě prostě upřímně nechutné. Dopředu říkám, že jsem ho pořádně prozkoušela a mám pro Vás moji recenzi psanou od srdce a z lásky k recenzování. 

Tak, kde bych asi začala?. Určitě tím, že stačí fakt kapinka olejíčku na navlhčený tampónek a dokonale odlíčí jak obličej ( makeup, pudr apod.), tak i oči a rty. Tak a tady jsem zjistila, že toto je něco pro mě. Jak jsem zjistila, že mi odlíčí dvěmi tahy i voděodolnou řasenku tak to byl pro mě ten největší objev je to top. Hlavně všechny holky, které si malují oční stíny, linku a ještě řasenku určitě ví jaké zdlouhavé to odličování je, ale s tímto olejem to zdlouhavé odličování končí. Dokonce pro všechny z vás, kdo používáte dvoufázovku od dermacolu tu 16h lips tak určitě víte, že odlíčit jen tak něčím nejde, tento olej to zvládá dvěmi tahy, což je pecka.! A hlavně já a moje citlivá pleť, které fakt nesedne vše, tak tento olej sedl po odlíčení ani žádné začervenání a nic podobného. 

Tak každý večer jsem pečlivě testovala a mohu říct, že pleť jsem neměla po odlíčení nijak extrémně mastnou a hlavně byla krásně vyživená a hlavně pěkně čistou. Zdála se mi pleť i krásně hydratovaná. Mě v očích vůbec neštípal jen mi dělal takovou jemnou mlhu, ale tak to mám u každého olejíčku. Stačí párkrát pomrkat a je to pryč takže vše ok a toto neberu jako žádné mínus pro tento olej. Já jsem se do něho fakt hodně zamilovala a hned bych brala jakékoliv větší balení. 

Musím se přiznat, že jsem si nevšimla, že olejíček je vhodný na zralou a unavenou pleť. Prostě jsem nevěděla a nevšimla jsem si, že jsou ty všechny olejíčky vhodné na jiný typ pleti no nic příště budu koukat.

 Vůně olejíčku je velmi příjemná,taková slaďoučká a mě připomíná vůni marcipánů nebo něco takového, prostě hodně sladkého. A to já ráda takové vůně. Jediné, co bych uvítala by bylo kapátko na dávkování aby mi vždy toho oleje nevyteklo na ten tampónek tolik, ale jinak jsem neskutečně spokojená a jsem ráda, že jsem měla tu možnost něco takové vyzkoušet. Jsem tak strašně nadšená, že to ani nejde vyjádřit článkem. 

Zde Vám zanechám ještě odkaz na všechny jejich hydrofilní odličovací olejíčky, které mají v nabídce.

Tady Vám zanechám odkaz na web firmy saloos. 

Děkuji moc, že jste mému článku věnovali pozornost a hlavně děkuji firmě saloos za krásný produkt.

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky