Saloos - Eukalyptus

20.06.2019

Jste nemocní, nachlazení a chcete si nějak uvolnit dýchací cesty?.

. Dám Vám skvělý tip na takový problém!.

. Tak a teď Vám řeknu o jaký produkt se jedná!.. 

Jedná se o Aroma air spray od firmy Saloos!.. Ano miluji tu značku !.. Jedná se tedy o přírodní osvěžovač vzduchu s vůní eukalyptu!..

 Je vhodný taky na migrény a zvlhčuje vzduch!! Jaké mám s ním já zkušenosti? Fakt úplně super!! 

Když jsem měla rýmu a trošku mě bolelo v krku tak to byl pro mě parťák!.. Nastříkala jsem jen párkrát do pokoje a hned se mi lépe dýchalo!.. Po pár minutkách jsem pociťovala uvolnění v nose a hned jsem cítila tak jak mám!..

 Doporučuji všem, kteří trpí na častou rýmu a trápí je i špatné dýchání!.. Je to super věc, která nesmí doma vůbec chybět!.. 

Čistě přírodní sprej může působit jako dezinfekce!.. 

Jen si dávat pozor a tento sprej nevdechovat a hlavně zamezit kontaktu s očima a kůží !.. 

Dlouho jsem sháněla a nemohla sehnat tak moc moc děkuji paní z firmy saloos, která mi ho přidala do balíčku!..

 Velmi příjemná zkušenost!..

 Tak a kliknutím na tlačítko dole se podíváte na celou nabídku od firmy saloos! (nebudete litovat) 

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky