Saloos - Bio Karité Balzám

24.09.2019

Kdo z Vás by neznal ty dny kdy jste nachlazení nebo vás bolí nějaká část těla a nevíte co s tím? Léky a všechny ty proti bolesti jsou pro naše tělo celkově nebezpečné a já tu pro Vás mám super tip. 

Bude se jednat o produkt od firmy Saloos. Dopředu chci říct, že je to můj první neolejovitý produkt od této firmy. Rozhodla jsem se, že prostě vyzkouším něco nového a nejenom ty olejíčky a sprchové oleje které prostě miluju, ale že by zkouším i právě jejich bio Karité balzám. 

Tak a já už jsem prozradila tak jsem vyzkoušela Bio Karité balzám. Přesně jsem teda vyzkoušela eukalyptus, který se prostě pro mě a u nás doma celkově hodil nejvíce. Jelikož mého taťku furt bolí svaly tak jsem mu chtěla dát něco takového a hlavně aby jsme to pořádně mohli otestovat takže teď se můžete těšit na naší recenzi, kde jsem teda netestovala jen já ale všichni. 

Tak tento balzámek se hodí jak na ty svaly nebo na nachlazení já jsem teda otestovala osobně na nachlazení mazala jsem pod nos, na hrudník a na záda. Řeknu vám že krásně chladí a hlavně se hodí na rýmu a komu se dělají bolístky pod nosem tak na to určitě za mě ano! Dále když vás trápí fakt silný kašel tak doporučuji namazat na ten hrudník a mezi lopatky, ano teď je to období nemocí a chřipek nebo všelijakého nachlazení a toto doma prostě potřebujete, je to skvělý pomocník. Já jak jsem velmi často nemocná, moje slabá imunita to dává na jevo hlavně v těchto podzimních dnech, nic jiného vedle postele ani nemám než tento balzámek a nějaké ty pastilky do krku. Za mě je to skvělý pomocník a určitě to není ani poslední balení, které doma mám! 

Vůně tohoto balzámku je fakt jemná a hlavně osvěžující, žádná umělá a nic, co by nějak dráždilo. A hlavně se mi líbí konzistence tohoto výrobku, je krásně našlehaná a přitom dokonale drží při sobě. No asi nakonec tohoto článku chci říct, že i krásně prohřívá pokožku těle takže po nějaké větší namáze je to skvělá relaxace a uvolnění! 

Za sebe tento balzám určitě doporučuju ale nejenom za sebe určitě všichni u nás doma říkají, že je super! Myslím, že v těchto chladných dnech je skvělým pomocníkem a hlavně je z přírodních látek!

 Tady Vám nechám odkaz právě na tento balzámek ať si přečtete veškeré info! 

Děkuji za poskytnutí tohoto produktu firmě saloos a za jejich krásný přístup. A Vám děkuji za přečtení článku. 

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky