Ryor - Podzimní novinky

23.12.2019

Kdo by nemiloval naši a ještě k tomu přírodní kosmetiku? Já jí přímo miluju a byla jsem nadšená, když se mi nabídla možnost spolupracovat se skvělou firmou Ryor, která už je u nás nějaká ta léta. Dostala jsem možnost vyzkoušet jejich podzimní novinky a že fakt stály za to, ale nebudu už více prozrazovat, více se dozvíte, když si přečtete celý článek. 

Bylinné máslo 

Tak tohle byl můj favorit hned, jak jsem ho vytáhla z balíčku a čichla jsem si k němu, no ta vůně, to je něco skvělého. Kdo miluje vůně citrusů a hlavně citronové trávy tak je to přesně pro něho a neuděláte chybu. Pro ty z Vás, kdo máte suchou pokožku tak je to úplně nejlepší volba, protože skvěle pokožku vyživí a hydratuje. Po nanesení na tělo nezanechává mastný film a proto ho používá doma i chlap, což je co říct, ten se kdysi mazal jednou za uherský rok, jak by se řeklo. Hlavně teď v zimě a v takových chladnějších dnech je to můj velký pomocník na moji suchou pokožku a jsem velmi ráda, že jsem něco takového objevila. Skvělá alternativa pro celou rodinu, protože máslíčko si zamiluje každý z Vás. Máslo má 200ml a seženete ho za cca 150kč. 

Ochranný krém 

Krém se mi hodně zalíbil, když jsem si přečetla, k čemu všemu vlastně slouží a věděla jsem, že si ho určitě taky zamiluji. Krém má hrozně jemnou texturu a po nanesení na pleť ani necítíte, že tam něco máte a to je pecka. I když je hrozně lehoučký a jemný, tak skvěle hydratuje a i na mou hrozně suchou pleť stačil. Takže sušenky jako já, určitě do něj jděte, jinak mám citlivou pleť a žádná reakce se nekonala, takže za mě úplná pecka. Krémík obsahuje látku, která chrání před modrým světlem, které vyzařuje mobilní telefon, počítač a některé další spotřebiče a pro naší pleť to není to nejlepší. Dále skvěle chrání v zimě a při chladnějších dnech. Hodně jsem si ho oblíbila jak já tak i moje maminka, která mi na něj chodí a já si říkala, jak je možné, že tak rychle mizí. Určitě koupíme druhé balení. 

Konopný sprchový olej

 Tak a tento produkt, to byla láska hned po prvním použití, víte proč? Já osobně jsem sušenka a oleje mi neskutečně vyhovují a tento nebyl žádná vyjímka. Miluju olejíčky místo sprchového gelu, sice nepění, ale je to jen o zvyku a věřte mi, že je to úplně super. Poprvé jsem se sice zalekla toho konopí a že to prostě bude vonět nějak nepříjemně, protože já sama například vůni konopné masti nemusím, ale vůně mě mile překvapila, připomíná mi vůni okurky a nebo prostě něčeho hodně svěžího. Také používám olejíček místo holící pěny např. na nohy, jde to jednou ranou a hotovo. Použila jsem i do vodní lázně a skvěle nahradí i koupelový olej, je to pecka. Určitě po něm znovu mrknu. 

Kolagenová maska 

Masku jsem teda netestovala já, ale darovala jsem ji na testování mamči, která ji ocenila a přináším Vám její slova a její názor na tuto masku. "Krásně seděla na obličeji, nikde nepadala a byla dobře nacucaná sérem, dostačující množství, po sundání masky jsem měla pleť krásně hydratovanou a zbytek séra se dokonale vstřebalo do pokožky" Jinak mamka už za tu dobu měla doma další balení, protože je fakt nadšená, takže, kdo miluje platýnkové masky tak směle do toho. 

Tak a jsme u konce článku, chci strašně moc poděkovat Ryoru za poskytnutí produktů na testování a budu ráda, když naše spolupráce bude i nadále pokračovat.

Tady Vám nechám odkaz na jejich webové stránky.

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky