Rajnehtu.cz

25.07.2019

Kdo z nás nemá rád dekorativní kosmetiku? No my ženy žádné kosmetice snad nikdy neřekneme ne!.. A jestli jste milovnice kosmetiky tak jako já tak mám pro Vás super tip na krásnou rtěnku, lak na nehty a super pomádu na obočí v tužce!.. No nezní to dobře??.. Určitě ano tak si teď dočtěte celý článek a dozvíte se více!. 

Před nějakou dobou jsem dostala možnost spolupracovat s firmou rajnehtu, na jejich webových stránkách naleznete velmi široký výběr kosmetiky a nebo vše na výrobu nehtů a velký sortiment kolem toho!.. No co k tomu říct každý si tam najde to svoje!.. No a právě já jsem si vybrala tyto krásné produkty, které vám představím!.

 Jako první si představíme duo rtěnky a laku na nehty od značky Zoya!.. 

Lak na nehty Zoya

 Čekala jsem od toho laku teda o dost méně než to, co všechno zvládl! Byla jsem zvyklá že mi odlezl lak po dvou dnech. Po natření tady tohoto laku mi lak na nehtech vydržel krásných 7 dní bez jakéhokoliv oděrku a to i přes každodenní práci, což znamená ( mytí nádobí, vaření a dokonce i práce na zahradě! ) Sice cena tohoto laku není zrovna není zrovna nejnižší, ale za tu výdrž se fakt vyplatí nevím co tomu vůbec dát za zlé jelikož u tohoto produktu není vůbec nic špatně!.. Má takové střední krytí takže někomu určitě stačí jenom jedna vrstva ale já radši používám dvě a fakt krásně vynikne!.. Za sebe určitě mohu doporučit a na jejich eshopu naleznete široký výběr odstínů!.. 

Hydratační rtěnka Zoya! 

V tomto balíčku byla i tahle hydratační rtěnka také od značky Zoya! Já když nosím rtěnky tak mám radši takové tmavší a ne nudné barvičky to není nic pro mě! U této rtěnky se mi správně tipli do odstínu!.. Mám teda odstín paisley a je takový tmavě červený až do vínové ! Rty nejsou tak vysušené a není třeba před použitím rty přetírat balzámem na rty. Rtěnky jsou zcela bez parfemace a jakékoliv příchuti, navíc s veganským složením.! To je u mě velké plus! Já mohu říct, že jsem lepší rtěnku asi fakt neměla vydrží snad úplně všechno a ještě vám krásně zhydratuje rty jako balzám!!.. Výdrž je slibovaná na 4-6 hodin!. Vy co máte radši takové ty jemné odstíny tak se tam určitě také najdete svoje protože je tam zase široký výběr!. Cena je 300kč a určitě se vyplatí!.. Naleznete na eshopu rajnehtu.cz a je k dostání až 16 odstínů!.. 

Tak a dostali jsme se k poslednímu produktu a tím je:

 Ardell pomáda na obočí v tužce!

 Osobně miluji pomády v tužce a takové precizní tužky na obočí!.. Hrozně mi to připomíná tužku od benefitu!. Tak jsem byla velmi překvapena! Jelikož doma vlastním i tužku od benefitu tak jsem porovnávala a je super!. Dost mě překvapila i výdrž ! Vydržela mi celý den bez jakékoliv změny se obočí ani nehlo!.. Vybrala jsem si teda odstín dark brown a je krásně podle mých představ ! Dokonale mi i vytvaruje obočí! Na druhé straně tužky je i kartáček na srovnání chloupků!.. Prostě touto pomádkou nic nezkazíte! Je to super věc! Doporučuji všem začátečníkům, kteří malování obočí ještě moc nepřišli na chuť!.. Sehnatelná je na eshopu rajnehtu.cz za 249kč ve více odstínech!.. 

Chci moc poděkovat firmě rajnehtu.cz Za poskytnutí těchto produktů a za krásnou spolupráci a velmi milý přístup!!

Zde Vám hodím odkaz na jejich eshop :


U dalšího článku se mějte a děkuji za přečtení!..

 Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky