PinkyPinky.cz

24.08.2019

Trápí Vás akné či problematická pleť?
Tak mám pro Vás skvělý tip, který se vleze všude, do každé kabelky a kdekoliv jen budete chtít.
Je to skvělý tip i na cestování, kdy s sebou nemusíte tahat nějaké velké krémy, gely apod.

Dostala jsem možnost vyzkoušet zinkovou tyčinku Stop akné ze stránek pinkypinky.cz (dole budete mít zase odkaz).
A já Vám po cca měsíčním testování mohu předat mé zkušenosti.

SOS Zinková tyčinka Stop akné a opary

Tak a teď aby bylo jasno o co vůbec jde.
Je to tyčinka, která je prostě udělaná na styl balzámku na rty, jo prostě stejný obal a stejně se i vysouvá a také stejný tvar.
Hlavní složkou této tyčinky je nimbový olej a ten má antibakteriální a antivirové účinky, ale to všichni podle mě kdo na akné trpí nějaké ty roky už ví.
Nějak na začátek tyčinka také obsahuje esenci tea tree jak je snad u každé věcičky na akné.
A jak se osvědčila mi?
Mohu říct, že jsem nadmíru spokojená.
Vzala jsem jí s sebou na dovolenou k moři, kde společně se slanou vodou mi dělala fakt super efekt.
No jela jsem na dovolenou samozřejmě celá pupinkovatá a hlavně zanícená.
Po dovolené se mi to krásně zahojilo tyčinku, kterou jsem používala každý večer po odlíčení a umytí pleti jsem nanášela v tenké vrstvě na každý pupínek zvlášť a takto mi to krásně vyhovovalo.
Tyčinku používám přes měsíc a nádhera.
Ještě jsem jí celou nevyužila, ale určitě ji celou spotřebují jelikož je fakt skvělá a to potvrdila i moje sestra, která mi ji kradla.
No určitě doporučuji všem co trpí na akné a dokonce je tyčinka určená na opary na které také trpím, ale musím zaklepat, že nějakou dobu už se mi nic neobjevilo a můžu být z toho nadšená.
Určitě když se mi nějaký objeví tak tyčinku použiju a dám Vám určitě nějaké informace.

No, ale v balíčku nebyla jen tato tyčinka, ale taky pro mě velmi zajímavý balzám na rty.

Balzám na rty

Tento balzámek na rty pro mě byl fakt velkým objevem a vlastně to pro mě bylo i něco nového na objevování.
Obal byl 100% přírodní a hlavně to bylo tak, že v obalu, kde byl balzámek se ukrývaly semínka, to jsem prostě chvíli nechápala a až poté jsem pochopila, že se prostě zasadí celý obal pod hlínu a takto krásně se šetří životním prostředím tady to je krásný důkaz toho jak někomu na té přírodě vážně záleží.
Z obalů Vám mohl vyrůst : vlčí mák, chrpa nebo sedmikrásky.
Zajímá Vás, co vyrostlo mi? Mě vyrostla chrpa.
Je to krásný pohled.
Tak a teď k samotnému balzámu.
Balzámek mám s vůní vlašského ořechu, mňam ořechy miluju.
Celkově mi balzámek vyhovuje krásně hydratuje rty, zvláční je a taky skvěle chutná a voní.
Jak říkám balzámek kterým nic nezkazíte a ještě tím obalem potěšíte lidi kolem sebe.
Za mě doporučuji všemi 10ti je to skvělý dárek pro Vaše blízké.

Tak a jsme u konce článku, tady Vám nechám odkaz na web, koukněte je tam velký výběr přírodní kosmetiky, která není testovaná na zvířátkách.


Moc děkuji firmě pinkypinky za poskytnutí těchto produktů.
A vám za přečtení mého článku.

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky