Lovesilk.cz

22.08.2019

Chcete z Vašeho relaxu udělat ještě lepší relax? Věřím, že určitě ano a právě pro Vás je i tento článek, který bude zaměřen na trošku jiné téma než na které jste u mě zvyklí!. Bude se jednat o masku na oči, kterou jsem mohla testovat právě díky navázání spolupráce s firmou lovesilk.cz. Firma se zabývá výrobou velmi kvalitních povlečení a všelijaké polštáře právě z hedvábí, ale povídat si co vše na eshopu naleznete by bylo velmi na dlouho tak nějak ve zkratce. Vyrábí produkty, které jsou tady v ČR velmi známé a taky velmi proslavené tím, že jsou právě z hedvábí no, kdo by hedvábí neměl rád to jak je příjemné?. Ale nejde jen o pohodlí jde také o účinky hedvábí a o tom si právě povíme u masek, které jsem dostala na testování. Ještě abych nějak odskočila od masek, které jsem dostala já tak eshop nabízí krásné polštáře, které mají také skvělé účinky. Určitě Vám doporučuji se mrknout na jejich eshop na který budete mít odkaz právě dole na konci článku. 

Masky jsem dostala dvě za to jedna Vám šla do soutěže.

 Maska na spaní

Já jsem si tedy nechala krásnou barevnou.Můžu už dopředu říct, že je dokonalá. Nikde netlačí a hlavně se dá dokonale nastavit podle vaší hlavy aby Vás nikoho netlačila a bylo Vám příjemně. Maska je na gumičkovém provázku právě s nastavitelným cvočkem. 

Tato skvělá maska odvádí vlhkost a také udržuje optimální tepelnou pohodu po celou noc. Abych pravdu řekla tak na první moment jsem si říkala, že je to strašně lehoučké až to bylo neuvěřitelné.

 Zdravotní účinky hedvábí 

Teď si něco povíme o tom k čemu hedvábí pomáhá zdravotně. Hedvábí jak je známo nepřitahuje roztoče což je podle mě u hodně lidí problém tak toto je skvělé. Nedrží se v něm prach ani plíseň, což pro alergiky nebo astmatiky je další velké plus. No a dále? To co trápí i mě . Je vhodná pro lidi s citlivou pokožkou. Ale také pro lidi, děti co trpí na ekzémy. 

Kosmetické účinky 

Nevysušuje pleť, krásně napomáhá hydrataci pleti. Pleť je hladší a jemnější , hedvábí přes noc zbavuje pleť mimických vrásek. Během noci se vlasy (u polštářů) necuchají, neelektrizují a nevysušují.

 Jinak životnost při normálním starání je 15-20 let. Je to prostě nejkvalitnější materiál kde daleko. Já za sebe masku doporučuji hned jsem nebyla ráno tak unavená, oči byly krásně odpočaté a přece jen ten materiál je fakt lehoučký ani jsem nevěděla, že něco na očích mám. 

Skvělá věc! Určitě doporučuji všemi 20ti, tomu kdo nemá klidné spaní a vše ho budí, co se týká světla.

 Tak a jsme u konce chci strašně moc poděkovat firmě lovesilk za poskytnutí produktu na vyzkoušení. 

A tady Vám dávám odkaz na jejich eshop.

 Děkuji i Vám za přečtení. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky