Ladylab

03.01.2020

Zdravím Vás kočky, dnes si povíme zase o pár produktech od mého milovaného Ladylab

Přece jen je Leden, nový rok a hodně z Vás si určitě dalo předsevzetí na nějakou tu hezkou postavičku na léto a já tu pro Vás mám nějaké typy, které Vám k té vysněné postavě pomůžou. Tak a jdeme na to, pomalu, ale jistě si všechny produkty představíme. 

Testovala jsem je nějakou dobu a už vím, co je super a co mi třeba vadí. Co myslíte, najdou se i nějaké mínusy, nebo zas mě Ladylab nezklamal?

 Protein - Coconut 

Kdo mě zná déle, nebo mě nějakou tu dobu sleduje, tak ví, že já a kokos, to jsme prostě dvojka. Miluji kokos jak v kosmetice tak v jakékoliv potravině a protein tedy není výjimkou. Dokonce jsem si ho zamilovala ještě více než snickers doodle a to už je, co říct. Hele, je to takhle, kdo by nemiloval něco sladkého a ještě k tomu Vám to pomůže i k Vaši vysněné postavičce? No je to jako taková odměna po tréninku. Super věc je i ta, že v balení naleznete i odměrku, což je za mě velmi super a nemusíte mít odměrku doma, prostě, kdo začíná tak mu to bude vyhovovat úplně nejvíce. Určitě nejvíce využívám protein po cvičení, když je nějaké náročnější, ale i když někdy přes den nestíhám si udělat nějakou svačinu, tak sahám právě po tomto proteinu, skvěle zasytí a je prostě dobrý i takto na sváču. Dávkování - 200ml vody/mléka, 30g proteinu=jedna zarovnaná odměrka. Protein vyjde na 768,- a má 1kg.

BCAA - Meloun

 Když jsem viděla, že má ladylab v nabídce i práškové BCAA, neváhala jsem ani minutu a hned jsem ho chtěla otestovat, ještě, když mají tak lákavou příchuť jako je meloun. Jelikož jsem si jejich BCAA, jako tobolku velmi oblíbila, tak jsem chtěla vyzkoušet i tuto variantu. Tak obsahuje tedy už podle názvu 3 vitamíny a slouží jako doplněk stravy, při redukční dietě se používá před každým tréninkem, ale já ho prostě piju i při tréninku v posilovně, jako osvěžení, skvěle nakopne. Obsah BCAA je v poměru 4:1:1. Kdo se v tom vyzná tak určitě toto ocení. Dávkování: 10g (jedna zarovnaná odměrka, která je zase obsažena v balení, zase krásně vymakané), 200 ml vody. Skvěle se mi ve vodě i rozpustí a je velmi chutné. Vůbec ta chuť není umělá a skvěle si na tom pochutnáte, bohužel mě na to chodila i sestra. Vyjde na 550,- a je toho 400g.

 Tak a jdeme už na poslední produkt, který jsem měla možnost vyzkoušet.

 Snickers Lover 

Tak a jsem i velký milovník arašídových másel a toto poslední, které jsem ještě od Ladylab neochutnala jsem si nemohla nechat ujít a šla jsem do něho a nelituji toho. Toto máslo je hodně zajímavé už jen tím, že obsahuje sojové křupínky a to jsem si na něm hrozně moc oblíbila, je to zase prostě něco nového. Já jsem si ho nejvíce oblíbila dávat do jogurtu a nebo do ovesných kaší a byla to skvělá slaďoučká kombinace a hlavně bez výčitek. Kdo miluje arašídové másla jako já, tak určitě běžte do něj, je to mňamka. Vyjde na 250,- a má 250g.

 Tak a to je vše právě z tohoto balíčku od Ladylab, zase moc děkuji holkám, že balíček úplně nádherně zabalily a přidaly k tomu i krásné dárečky, jinak holky jsou tak skvělé, že odeslání balíčku stihnou i v den objednání a nebo jen den na to, je to rychlovka. 

Tady máte odkaz na jejich e-shop, tak objednávejte, ať máte postavičku jak lusk na léto.

Snad se Vám článek líbil. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky