Ladylab

17.11.2019

Tak kočky, minulý článek na produkty od mé milované značky na cvičení měl velký úspěch a teď? Teď Vám nesu nový článek s jinými pecka produkty od stejné značky a ta značka? to je přece můj milovaný Ladylab. 

Teď jsem dostala balíček, který obsahoval 4 produkty, které jsem si vybrala a věděla jsem, že je 100% využiju. Tak a kdo by Ladylab ještě neznal, tak Vám zase na konci článku zanechám odkaz právě na jejich webovky, kde si můžete i něco objednat (fakt to za to stojí). Tak a teď se můžeme vrhnout na produkty, které jsem na testování dostala já. 

BCAA 

Vím, že určitě většina z Vás ví, k čemu takové BCAA slouží. Pro ty z Vás, kdo to neví, tak Vám to tady nějak rychle a stručně vysvětlím. Slouží pro ochranu a regeneraci svalové hmoty v období redukce hmotnosti. Abych pravdu řekla, moc jsem od tohoto produktu neočekávala, ale já jsem fakt překvapená a fakt hodně nadšená. Skvěle mi při tréninku pomohl a jsem nadšená, že jdou ty rozdíly a pokroky právě s tímto vidět. Balení obsahuje 120 tobolek a to je podle mě úplně super, co se týče i ceny, vyjde na pouhých 390,-. Dávkování je snadné 2-4 tobolky před vykonaným tréninkem. Já osobně dávám 2 tobolky a skvěle mi to vyhovuje. Poměr BCAA - 2:1:1 

HUNGER CONTROL 

Kdo by už neslyšel o jejich skvělé novince? Jestli ty ne, tak doporučuji se na to mrknout!! Toto je přesně to, co jim chybělo a to něco, co potlačuje chuť k jídlu. Znáte to, je večer a začnete mít chuť, hlad a vše, když se nudíte a nevíte, co dělat, prostě Vás to do té kuchyně nutí a přesně na to, tento hunger control slouží. Dáte si tobolku a máte pocit, že jste sytí a k jídlu prostě chuť už mít nebudete. Obsahuje totiž Garcinii Kambodžskou, ale o té Vám tady vypisovat nebudu, jen prostě obsahuje látku, která Vám dodá ten pocit sytosti. Stačí jen 2 tobolky denně, 30 minut před jídlem a víte co je super? Tyto tobolky hoodně napomáhají s nadváhou, takže se fakt hodí pro všechny ty jedlíky, co neví, co jíst a dát si večer k filmu. Kočky, balení obsahuje 60 tobolek a vyjde na 549kč. Tak hurá do toho a řekněme společně pizze nebo nějaké mňamce NE. 

WHITE BOMB 

Jak už jsem říkala minule, ladylab ty máslíčka prostě umí. Tentokrát jsem si na zkoušku vzala jejich másličko, které obsahuje bílou čokošku, já miluju bílou čokošku, takže jsem se na máslíčko hoodně těšila. Tak moje očekávání, že bude skvělé se i potvrdilo, ale já se snažím si dávat vždy na chuť když už jen jednu lžičku, ale věřte mi, kdybych mohla tak ho dokážu asi sníst i celé, ale neudělám to nikdy, teda doufám. Doporučuji, přidávat např. do jogurtu, jednu lžičku a hned je tak chuť o něco lepší a za mě fakt jedna velká pecka. Dále, kdo dělá proteinové palačinky, tak určitě ví, že toto máslíčko jim dodá skvělou chuť. Máslo je krásně jemné a chuť arašídu spolu s čokoládou je fakt skvěla varianta a dokonce mi udělal první místo před crystal crush. Má 250g a vyjde na 250,-.

 ZERO SIRUP KARAMEL 

Tak a jsme u posledního produktu, který jsem měla možnost otestovat a tím je tento sirup. Já jsem si ho tedy oblíbila, i když jsem čekala, že nebude až tak řídký, ale nevadí, po pár použití jsem se naučila s tím pracovat jak a kolik dávat. Chuť je fakt slaďoučká, takže ho stačí malinko a udělá hodně. Doporučuji ho do kávy jako sladidlo, je to prostě mňamka, ale samozřejmě jako tu klasiku na palačinky nebo na lívance. Určitě je to skvělý tip i na dárek na Vánoce. Tak a na to, že má 425 ml tak vyjde na úplně skvělou cenu a to 179,-.

 Za co zase musím pochválit holky z ladylabu? Za rychlost dodání balíčku, v den, kdy jsme se domlouvaly na tom, co balíček bude obsahovat, tak i v ten den byl balíček byl odeslán a to je fakt skvělé. Balíček zase nádherně zabalen, voňavý a zase dost krásných dárečků, holky věřte mi je radost tam objednávat. 

Tady vám nechám odkaz na jejich e-shop a určitě věřím, že se Vám něco zalíbí.

 Děkuji holkám z ladylab za poskytnutí těchto produktů a vám všem děkuji za přečtení článku. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky