LadyLab

17.10.2019

Kočky, dnes tu mám pro Vás článek, který byl u mě hoodně dlouho očekávaný. Všechny, které jste milovnice cvičení, fitness a podobně, tak tento článek je přesně pro Vás. Ale ne jen pro ty, co se cvičení nějakou dobu už věnují, ale také pro ty, které se cvičením chtějí začít a buď chcou shodit nějaké to kilčo a nebo prostě jen tak pro radost, udržet si nějakou tu kondičku. 

Nějakou tu dobu zpět, jak jste mohli na instagramu vidět, jsem navázala spolupráci s firmou Ladylab. Kdo z Vás by ještě tuto skvělou firmu neznal, že joo. Jejich nádherné balíčky, dárečky k nákupu a hlavně krásně sladěné a to do růžové barvy. Řekněte mi jaká kočka, by nerada růžovku. 

Jak už jsem říkala, jedná se o spolupráci. Byla jsem velmi poctěná, když jsem s touto firmou začala spolupracovat. Hned jsem se vrhla do testování, jelikož cvičení jako samotné mám hoodně ráda, ale věřila jsem, že s těmito doplňky to bude ještě na lepší úrovni. 

A jak se mi teda dařilo? To se dozvíme hned tady.. stačí číst dále. Dostala jsem fakt pořádnou nálož doplňků a já se s Vámi podělím o moji zkušenost, s každým produktem. Tak a začínáme. 

Carnitin Woman 

Že nevíte na co carnitin slouží? Tak čtěte pozorně. Vím, že si beztak budete myslet, že je to jen další suplement do sbírky někoho, kdo cvičí a snaží se dělat pro své tělo to nejlepší, ale takto to vůbec není. Carnitin redukuje tukové tkáně a využívá je pro energii, má spalovací účinky. Za mě je skvělý, nikdy jsem lepší carnitin ani snad neměla, není mi z něho těžko, nenadýmá z něho a je prostě jedním slovem skvělý. Stal se pro mě skvělým pomocníkem při cvičení, hodí se nejlépe, když chcete nějaké ty kilča shodit, velmi pomáhá. Užívání je 1 tobolka ráno na lačno (takže hned jak vstanete stačí jen zapít a máte klid), a poté 1 tobolka před fyzickým výkonem(víte, že jdete cvičit? Nezapomeňte na tento skvělý doplněk). Co se týče tabletky, tak je to prostě obyčejně vypadající potahovaná tableta, kdo nemá problém s polykáním léků tak toto pro něho bude taky hračka. Balení obsahuje 60 tobolek, znamená to, že balení je na cca ten měsíc. Carnitin výjde na 440,- 

Crystal Crush

 No a teďkom, nějaké i to zdravé a hlavně chutné mlsáníčko? Máte rádi takové máslička? Oříškové apod? Já je naprosto miluji a ladylab mi to ještě víc dokázal. Dostala jsem na vyzkoušení jedno z jejich másel a mohu říct, že jsem snad ani lepší nejedla, obsahovalo kousky karamelu a já karamel miluji. Věřte mi, že zrovna toto máslíčko zmizlo úplně nejrychleji, chodili mi na něj doma úplně všichni. Mě strašně moc chutnal v bílém jogurtu na snídani. Stačí jedna lžička a hned ta chuť je o něčem jiném, přece jen je to mlsání bez výčitek. Samozřejmě ne jen do jogurtu, ale je skvělé i jen tak na lžičku, mňam mňam. Doporučuji mrknout na toto a nebo na jejich další výběr. Má 250g a seženete ho za cenu 260kč

Fat Killer

 Tak a jsme u toho nejnejnej produktu, který obletěl celý instagram, snad i celý svět, protože jsem ho viděla fakt úplně všude a je to prostě top, už vím, co na něm všichni viděli. Dokonalý spalovač, už nikdy nevezmu jinou značku, než právě tento, po jiném už prostě nesáhnu. Je legendární a já na něj mám jen samou chválu. Užívám pravidelně a jsem tak nadšená, dodá krásně energii, necítím se až tak unavená jako kdysi po cvičení. Zdá se mi, že od doby, co právě tento Fat killer používám, tak ze sebe umím vydat i něco více, prostě větší výkon. Co se týče toho zhazování tak sama moc netuším, ano změny jdou vidět a krásně, ale já ho mám na ten lepší výkon, přece jen jsem ze sebou pak více spokojená a mám radost, když můžu své výkony zlepšovat a posouvat se někam dále. Chci dopředu upozornit, že tento produkt obsahuje vysoký obsah kofeinu, takže lidi, co máte problém se srdíčkem , a nebo jste kočky těhotné, nebo dokonce už kojíte tak bohužel. Tyto tabletky jsou stejné jako u carnitinu, potahované tablety, akorát tyto jsou krásně zbarveny do růžové barvičky a dělají už na pohled krásný dojem. Dávkování je v tréninkový den: 1 tobolka, 15 minut před výkonem a v netréninkový den : 1 tobolka po jídle. Balení opět obsahuje 60 tobolek. Cena je 690,-. A pozor, teďkom ladylab představil novinku a to fat killer maxi. 

Omega woman

 Kdo by neznal omegu, kdo by ji ani jednou nebral? Takových lidí věřím, že tu bude úplně minimum. Nemusela být přesně od této značky, ale věřím, že nějakou tu omegu jako doplněk jste už někdy užívali. Je to prostě rybí olej, kdo nesnese rybí olej jako sirup, což vím, že hodně lidí to nedá tak tady ladylab má skvělé tabletky. Dokonale se také hodí k hubnutí. Omega přispívá ke zkvalitnění metabolických procesů a dokonale odbourává tělesný tuk. Trošku jsem se na začátku zalekla právě velikosti tabletek, jsou fakt velké, ale myslím, že když pořádně zapijete tak Vám to dělat problém nebude, tak jako mě. Je to skvělý doplněk, podle mě se vám doma neztratí a můžete ho užívat doma všichni. Ale nemyslete si, že právě omega, by Vám měla nahradit normální pestrou stravu, to vůbec, jedná se pouze o doplněk stravy a tak to i respektujte. Dávkování je 1-3 tobolky denně. Já užívám jak kdy, často dvě a někdy jen jednu. Balení opět obsahuje 60 tobolek. Cena je 390,- 

Night Burner 

Další pecku Vám tady ukážu do sbírky, je skvělý. Cvičíte přes den, spalujete přes den? Ale co třeba tak spalovat tuky i přes noc, zacvičit si jen pár nějakých cviků před spaním a pak dát tento night burner? Skvělá věc, kdy můžete spalovat tuky i přes noc a nic vlastně nemusíte dělat. Tento noční spalovač, Vám v noci urychluje metabolismus. Tuk se Vám v noci spálí a jedete krásně i přes noc, no není to prostě pecka? Holky a víte, že pomáhá i při jojo efektu? Je prostě jednoznačně skvělý a k němu patří do dvojice i druhý skvělý produkt, o kterém bude řeč za chvíli. Nepociťuji žádné problémy se spaním, ale to je možná i tím, že k tomu právě beru i ten druhý produkt, pro Vás ještě nejmenovaný. Tablety jsou opět velké a nejsou potahované, mě upřímně nedělá problém takové tablety polykat a věřím, že ani Vám ne. Opět balení obsahuje 60 tobolek. Užívání 2-3 tobolky po večeři, já zase beru jak kdy, ale nejlépe ty dvě. Cena je 420,- 

Sweet sleep

 Tak a teď už jsme u toho nejmenovaného produktu a tím je sweet sleep. Je to doplňkový produkt právě k nočnímu spalovači. A nebo taky jen na to, že když máte problémy se spánkem, tak tyto tabletky jsou právě pro Vás. Nespavost je hodně špatná a taky tím trpím a někdy je to fakt zlo se převalovat hodiny v posteli a ne a ne zaspat. Nespavost je také velmi stresující pro tělo ženy. Tento doplněk obsahuje meduňku, která dobře působí na spánek. Ale jak jsem říkala, slyšela jsem, že hodně holkám dělalo problém usnout právě po tom nočním spalovači, a tak jsem se rozhodla, že to budu kombinovat právě s tímto a skvěle to funguje. Takže určitě doporučuji. Dávkování je jedna tobolka půl hodinku před spaním. Tabletky jsou tentokrát ty menší a potahované a jsou zase krásně růžové. Balení obsahuje opět 60 tobolek. Cena je 410,-. 

Protein 

Tak dostala jsem na zkoušku i jeden z jejich proteinů. Já jako milovník mléka, všechny nápoje spojené s mlékem mňam. A něco, co vám pomáhá k postavičce a je to dobré? No neberte to. Já jsem dostala na vyzkoušení protein s příchutí Snickers Doodle. Já prostě ani neumím popsat tu skvělou chuť, je jedinečná a tak strašně sladká!! Mňamina. Jak je psáno, tak by tam měla být cítit skořice, ale já nevím, prostě mi fakt chutná a je luxusní. V proteinu se nachází i odměrka, to je podle mě taky fajn, ne každý má doma odměrku když se cvičením teprve začíná. Je to další plus. Já dávám protein po cvičení, ale někdy si ho dám i mezi jídlem, místo svačiny, krásně zasytí a je prostě mňam. Jdou z něho dělat i boží recepty, určitě už jsem zkoušela proteinové lívance a byly skvělé a chutné. Určitě recept na lívanečky přidám na svůj instagram. Tak a jaké je dávkování? Na 200ml vody nebo mléka, dáte 30g proteinu, což znamená jedna zarovnaná odměrka. Holky, jestli bych Vám měla doporučit tak tento protein určitě berte, udělali i nový protin pro vegany a alergiky. Holky prostě myslí na všechny a daří se jim to. Tak a protein má 1000g. Cena je 770,-.

 Water Fighter

 Tak a to nejlepší taky nakonec. Tento skvělý doplnět, Vás zvládne odvodnit. S tímto má hodně žen problém, a já taky nejsem žádná vyjímka. Jsem ráda, že jsem dostala na testování i tento produkt, věřte nebo ne, ale je boží a vážně skvěle pomáhá. Tento produkt, vám skvěle odvodní organismus. Tak a s tímto dáme zavodňováním STOP!! Skvěle spolupracuje právě s produktem fat killer. Tak a pozor, při odvodňování je z těla ztracen hořčík, tak nezapomínejte doplňovat jeho zásobu. Jelikož hořčík je velmi důležitý pro tělo a není dobré ho nemít. Tabletky jsou zase potahované a ve skvělé růžové barvě. A je jich v balení 60. Dávkování je 2x jedna tobolka denně před jídlem. Cena je 590,-. 

Tak a jsme u konce právě s doplňky.

Doplňky stravy, ale nebyly jediné, co balíček obsahoval, ale taky i doplňky ke cvičení a nějaké ty dárečky k tomu.

 Shaker

 Dostala jsem i krásně růžový shaker z jejich nabídky. Je to ten nejmenší a je krásný, hrozně se mi líbí ten design toho shakeru.

Je prostě skvělý a hlavně vypadá božsky, hlavně ve fitku, je nádherný a kouká na něho i hodně lidí kolem. Božsky se v něm i protein míchá.

 Tak a teď si řekneme o dalších věcech. 

Dostala jsem v balíčku i skvělý a krásný růžový ručník s nápisem ladylab, je nádherný a krásně saje pot, jsem spokojená. Dále se v balíčku nacházely ty malinké dárečky, které ladylab přidává k nákupu. Nalezla jsem tam krásné zrcátko, které se hodí do kabelky společně také s božím balzámkem a propiskou. Na klíče jsem si přidělala skvělý přívěšek a na ruku jsem přidala pěkný gumový náramek. 

Jsem strašně moc nadšená, že mám spolupráci právě s takto skvělou firmou, je mi ctí, prezentovat tak skvělé produkty.

 Zde Vám dám odkaz na jejich stránky a věřím, že si to zamilujete jako já. 

Děkuji ladylab za nadupaný balíček skvělými produkty.

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky