Klara Rott

04.01.2020

Holky, která z Vás nemá ráda testování a objevování nové kosmetiky? Určitě všechny z Vás máte radost, když se Vám do ruk dostane něco, co ještě neznáte a můžete otestovat zase něco nového.

 Přesně tak překvapená a natěšená jsem byla, když se mi naskytla možnost spolupracovat s firmou klararott. Kosmetika je sice dražší, ale určitě stojí za to do této značky investovat, jelikož je to prostě kvalita, která za to stojí. Úplně vše je přírodní a v žádném produktu nenaleznete vodu, místo vody se užívají hydroláty, které jsem pro Vaši pleť velmi důležité a mají na Vaši pleť skvělé účinky. Tato značka si hydroláty vyrábí sama, jako jediná značka v ČR a to se cení, konečně je něco tak super i od nás. 

Já osobně jsem na testování dostala mycí olej a něco si o něm řekneme, jak popis produktu, tak i mé pocity. 

Lehkost 

Tak a dostala jsem tedy, jak už jsem říkala mycí olej na normální a zralou pleť, sice mám teda jiný typ pleti, ale pustila jsem se s radostí do testování. Jedná se o 100% přírodní produkt, který obsahuje směs vzácných bio olejů a ručně vyráběných bio bylinných extraktů. Nanáším ho na navlhčenou pleť a pořádně po obličeji roztírám, najednou se z olejíčku stane taková emulze, nevím jak popsat, pořádně rozetřu krouživými pohyby a poté smyju vodou. Já jsem si produkt hrozně moc zamilovala a dokonale i sedl i na moji citlivou pleť, toho jsem se na začátku trošku bála, jak moje pleť na olej zareaguje, ale vše je v pohodě a já jsem spokojená. Strašně jednoduše smyje makeup, fakt jedním tahem je makeup pryč a hlavně skvěle odstraňuje řasenku, kterou úplně skvěle rozpustí, s tímto olejem je to odličování úplně hračka. Po nanesení a po smytí oleje máte velmi krásně rozjasněnou pleť a hlavně na pohled vyživenou, odstraní i přebytečný maz. 

Určitě Vám doporučuji investovat do této kosmetiky, která se vážně vyplatí a jdou vidět výsledky, než do něčeho, kde výsledky neuvidíte. 

Tady Vám zanechám odkaz na produkty.

 Chci moc poděkovat firmě KlaraRott za poskytnutí tohoto produktu a za poskytnutí něčeho, co jsem nikdy předtím nevyzkoušela.

 Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky