Barkingheads

31.10.2019

Kdo má pejska, tak určitě také chcete pro něho jen to nejlepší. Dneska Vám dám tip na skvělé pamlsky, na kterých si Váš pejsek pochutná!... Jak už všichni určitě tušíte, tak jsem navázala kdysi dávno, spolupráci s firmou Barkingheads. 

Tentokrát jsme s mým milovaným Benjaminem dostali na testování jejich pamlsky. Skvělé na tom je to, že nemysleli jen na nás, ale i na Vás a na mém profilu do 1.11. běží soutěž o právě 3 balíčky těchto pamlsků. 

Dostali jsme všelijaké příchutě, ale my jsme si klasicky nechali hovězí. Přece jen, už mám svého pejska dlouhých 10 let a hovězí, to on miluje. Tak a teď se vrhneme na nějaký podrobnější popis právě na tyto pamlsky. 

Beefy Bites 

Tak a abych začala nějak, tak mě velice zaujalo na první moment právě složení těchto pamlsků. Složení je velmi slušné, obsahuje hodně masa a vůbec Vás neošidí. Právě hovězího masa tam je 30% a vepřového 30% zbytek už jsou buď nějaké jiné masíčka a nebo zelenina, či vitamíny. Jsou udělány krásně, tvary kostiček, to vždy potěší i oči. Pamlsky jsou ve tvaru kostiček a to prostě ten dojem udělá. Můj pes fakt všechno sní a všechny pamlsky miluje. Já vám teda teďkom můžu říct, že jsem vlastně s těmito pamlsky cvičila pejska od kamarádky a povedlo se vše, co jsem chtěla. Všichni určitě, co mě fakt sledujete na tom Instagramu tak víte, že cvičení pejsků je můj fakt velký koníček a prostě to miluju a taky se mi to znovu povedlo s pejskem od kamarádky. 

Tak já vám tyhle pamlsky určitě doporučuji jsou skvělé a pejsci si je určitě zamilují.

 Děkujeme moc s Benjaminem za možnost otestovat jejich skvělé pamlsky. 

A tady máte odkaz na jejich stránky.


Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky