Hydrofilní odličovací olej - Lemon tea tree

23.01.2020

Co se týče vůně, tak já osobně vůni tea tree moc nemusím, ale taky, že na pleť už skoro nic jiné než produkty s obsahem tea tree nepoužívám, ale teď k tomu olejíčku, voní úplně svěže po citrusech a dokonce v tom ještě cítím i meduňku, prostě krásná svěží vůně a jemně tam ten tea tree cítím. 

Taky jste takový lenoch v odličování jako já a chtěli by jste mít odlíčeno fakt jedním tahem a konec? 

 Mám pro Vás jeden skvělý tip, který fakt funguje a jedná se o produkt od moji milé a dost ověřené značky Saloos.

 Kdo z Vás by Saloos ještě neznal, tak se jedná o firmu, která je na trhu už 25 let a je to certifikovaná přírodní bio kosmetika, která se zabývá výrobou produktů pro všechny věkové kategorie, takže tam naleznete produkty i pro ty Vaše nejmenší.

 Tak a teď se vrhneme na produkt, který jsem testovala a už jasně vím, jaký mám na něj názor. Jak už jsem na začátku psala, tak se bude jednat o produkt na odličování a tím je: 

Hydrofilní odličovací olej - Lemon Tea Tree 

Já už nějakou tu dobu nepoužívám nic jiného než právě tyto olejíčky od Saloos a kdysi jsem zkoušela granátové jablko, ale když jsem viděla, že v nabídce mají i tento s tea tree tak volba byla jasná, to je něco na tu moji hrozně problematickou pleť. 

Design je krásný, prostě skleněná lahvička, ale co se týče dávkování tak to je trošku nepraktické bohužel, uvítala bych nějaký dávkovač místo té dírky, ale nevadí, to na kvalitě produktu nic nemění. 

Použití: já olejíček osobně asi používám jinak než všichni ostatní, ale první si dám pár kapek na umyté ruce a poté přidám trošku vody, z olejíčku se na ruce stane taková zajímavá mléčná emulze, nevím jak jinak bych to popsala a pořádně přejíždím po obličeji, poté vezmu navlhčený odličovací tampónek a všechno tím setřu, jde to úplně snadno, v očích mě nijak neštípe a nedráždí, to já osobně mám oči hrozně citlivé a je těžké najít nějaký ten produkt pro mě a tento je fakt ideální, takže citlivky na oči, rychle do toho. 

Dokonce mi krásně odlíčí i voděodolné produkty, jako je řasenka, dokonce bez problému mi i odlíčí dvoufázovou rtěnku od Dermacolu a to jen tak něco nezvládne. Takže, když něco podobného, co Vám odlíčí i tyto rtěnky tak jsou to tyto oleje. 

Od nového roku jsem se rozmyslela, že Vám tady budu psát i složení pro ty, kdo se vyzná v tom a zajímá ho to, než si daný produkt zakoupíte : 

Helianthus annuus seed oil bio, Sesamum indicum oil bio, Tocopherol, Ascorbic acid, Ascorbyl palmitate, PEG-40 Sorbitan peroleate, Laureth-4, Parfum*, Linalool**, Limonene**, Citral**, Geraniol** * směs éterických olejů, ** součást éterických olejů 

Určitě doporučuji na tyto olejíčky se mrknout, nemusíte zakoupit jen tento s tea tree, ale vybrat si z jejich nabídky, přesně podle svého typu pleti. 

Tady Vám zanechám odkaz na jejich stránky a můžete to pořádně omrknout. 

Chci všem poděkovat, že jste si můj článek přečetli a firmě saloos chci poděkovat za poskytnutí tohoto produktu. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky