Goodie

20.06.2019

Dneska pro vás mám takové zajímavé téma, kde si najde fakt každý něco a na tom e-shopu si vyberou úplně všichni to co potřebujou a to co jim vyhovuje!..

 O čem že to mluvím? Mluvím o firmě Goodie!.. Na jejich e-shopu naleznete velmi zajímavé věci!.. Jak oříšky, oříškové másla, všelijaké přírody sladidla až po kosmetiku! Toto ale není vše mají tam i krásné kokosové nádobí, ale o tom všem se v tomto článku ještě dozvíte!. Měla jsem tady s touhle tou firmou možnost spolupracovat a mám z toho velkou radost!.. Vybrala jsem si teda u nich 3 produkty a já vám je nějak popíšu, řeknu moje pocity a tím bych pak ukončila i můj článek a určitě vám dala tady link na jejich eshop!..

 Tak ještě co bych tady chtěla určitě říct, je to že personál z goodie je velmi milý a děkuji za jejich krásný přístup!..

 U všech produktů chci říct jak jsou krásně zabalené, fakt je to úplně nádherné! Velmi povedená práce!..

 Tak a jaké mám teda já zkušenosti?.. Budou tady fakt jen samé pozitivní názory!.. Tak jdeme na to!.. 

První produkt ze kterého mám fakt tak strašně velkou radost je růžový jíl!.. Je to šetrná na přírodní kosmetika pro citlivou a zralou pleť!! Jenže co Vám tady řeknu, že tento jíl se nepoužívá jen na pleť a vytvoření pleťové masky!.. Ale také se dá udělat jako maska na vlasy!.. Taky jsem zkoušela a tím i začnu!.. Na vlasy je tahle maska úplně senzační!! Můžu říct že jsem měla z toho takový divný pocit, že jíl který vlastně ztvrdne se dá na vlasy!.. Ale tak když je to napsané tak proč to i nezkusit!.. A stalo se z toho u mě takový jeden velký nový vynález na jemné vlásky a hlavně zdravé!.. Dávkování je stejné jako u pleťové masky v poměru jedna ku dvou a udělat z toho hustší pastu!.. 

Tak a teď jak na mě působil jíl když jsem použila na pleť!.. U mě na Instagramovém profilu jste určitě už viděli video jak se tato maska připravuje a jak vypadá na pleti..! Už jsem psala i krátkou recenzi že je krásná krásně hydratuje a fakt pokožku krásně regeneruje!.. Když jsem si masku vlastně dala poprvé tak fakt stahuje, tak jak maska má!.. Díky bohu že vůbec nijak nedráždila pokožku a taky vůbec neštípala!!.. Po sundání jsem byla tak strašně šťastná z toho jaké měla účinky, že mně je úplně líto, jak rychle jsem ji spotřebovala ale prostě je super!!..

 Poslední možnost jak tento Jíl využít je jílová koupel!!.. No a všichni co mě znáte a sledujete už dlouho víte že já všemu co je do vany podlehnu!!. A taky že to tak bylo i u tady toho!.. Přidala jsem do koupele 4 lžíce a nějakých 20 minut jsem si koupel užívala!.. Po koupeli jsem ani nemusela použít žádné tělové mléko jak je u mě zvykem ale jenom jsem se opláchla sprchovým gelem a mohla jsem jít z koupele!.. Pokožka nádherně hydratovaná, jemná a vláčná!.. 

Druhý produkt, který jsem si vybrala byla kokosová miska!!.. O kokosové misce jsem snila vážně dlouho protože je to takové instafriendly!. A je to něco pro mě protože já miluji Smoothiebowl !.. Krásně se to v tom hlavně fotí, vypadá to úplně krásně a je to přírodní!! No za mě krása hlavně ten nápis jejich firmy na tom!!. Na jejich e-shopu naleznete i více těch kokosových misek, ne jenom jednu máte tam na výběr!! Je to celkem lákavé že?.. Hlavně se těším až si vezmu misku na dovču a budu tam moct nafotit i krásné fotky!.. Jsem spokojená miska jde krásně umývat, to byla taková jediná věc, které jsem se bála nejvíce!.. Takže za mě taky určitě doporučuji a nemají tam tak přehnané ceny jako na jiných e-shopech!!

 A dostali jsme se k poslední věci a to jsou oříšky já všechno, kde jsou ořechy miluji a neumím si představit, že bych měla alergii na ořechy to je úplně noční můra!!

 No a mezi mé oblíbené ořechy patří mandle tak jsem si vybrala právě je! Mají tam na výběr ve všelijakých váhových kategorii a já jsem měla na zkoušku 50g!! A těch 50 g mi velmi stačilo na to abych zjistila, že jsem lepší mandle to fakt neměla!!! Vůbec nebyly tvrdé jako kupuji obchodech!! Já jsem úplně nadšená, chuť byla úžasná!! Určitě doporučuji nakupovat oříšky na tomto e-shopu a nikde jinde!! Moje pravidlo!! Nakazila jsem tímto eshopem už celou mojí rodinu !! A říkali taky že nelitují!!.

 Tak já moc děkuji firmě Goodie, za takto skvělou zkušenost!.. Jsem velmi nadšená, že něco takového jsem mohla fakt vyzkoušet!. 

Dole je takové tlačítko a když na něho kliknete objevíte se na eshopu!!

Ještě jednou moc děkuji

! Nikol_cosmetics_czechNikol


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky