GLAMOT.CZ

03.08.2019

Zdravím kočky .

 Tento článek se bude líbit určitě každé z Vás jelikož, kdo si rád nevyzdobí pokoj něčím, co se hodí na naše kosmetické produkty!

 Navázala jsem spolupráci se stránkou Glamot.cz. A co na jejich stránkách vše naleznete? Každá si tam určitě něco vybere, jelikož je tam široký sortiment kosmetiky jak dekorativní a nebo pečující!. A ne jen kosmetika pro Vás, ale také pro Vaše čtyřnohé miláčky! Poté tam naleznete i široký sortiment pomůcek, jak fény a podobné věci na úpravu Vašich vlásků!.. No opravdu skvělé nemyslíte? Radím Vám, že až dočtete článek tak určitě budete mít chuť se na ty jejich produkty mrknout a že s prázdnou neodejdete! Tak a teď už se vrhneme na to, co přišlo mi!.. 

Je to takový krásný doplněk na Váš kosmetický stolek a hlavně ta houbička na makeup je super! Tak a teďkom už se vrhneme na podrobné informace o těchto produktech.

 Blender Holder podstavec na houbičku na make-up

 Tak abych Vás uvedla na pravou míru tak tento stojánek jsem dostala v takové bronzové až rosegold barvě!. Je fakt nádherný a na kosmetickém stolku mi to krásně vyniklo! Další super výhoda je, že po umytí houbičky na tomto stojanu velmi rychle usychá! Nejvíce se mi i líbí jak vymysleli krásně ten design. No určitě si nezkazíte žádný stolek tímto krasavcem! Cena tady tohoto podstavce je 199kč.

 Určitě má svoje využití jelikož pak nemusíte pohazovat houbičku všude možně, kde se na ní můžou ukládat bakterie a vy si poté ty bakterie můžete přenést na obličej. Takový podstavec už se měla, ale z jiného obchodu, ale v žádném případě mi nevyhovoval jako tento, jelikož tamten se po chvilce zlomil a houbička z něho stejně pořád padala. Takže doporučuji všemi 10ti. 

Makeup Blender houbička na make-up 

Co jiného na make-up než tyto super houbičky! Já jsem milovník blenderů a toto pro mě byla taková další super výzva otestovat nový. Jako první a ta nejlepší věc na této houbičce je to že ona do sebe prostě neabsorbuje tolik make-upu a udělá úplně přirozený look. Žádný efekt masky, nic takového!. Když přišla byla taková malinká ale po namočení mě mile překvapila a už jsem se na ni těšila. A jaký má tvar? Jako každá houbička, která je provedena jako vajíčko a já tady tyto tvary miluju protože jde využít jak menší strana či větší!. Přece jenom na část pod očima nemůžu využít tak hrubou část tak vždycky využívám ten vrch a v tomhle je ten vejcovitý tvar nejlepší.

 Co říct jsem z ní hodně nadšená i to jak je krásně měkká!. Dokonale se nanáší make-up i primer. Jediná taková věc ve které jsem měla takový divný pocit je to že houbička je černá, (černá se snadno zašpiní) ale to rychle odpadlo protože je úplně snadno umýt a to jen kapkou šampónu! Samozřejmě že jako u každé houbičky jdou vidět známky používání, takže už po více použitích je někde šedá, ale přece jenom na kvalitě to furt nic nemění.Houbička vyjde také na 199kč.

Nebo celý set jde zakoupit za 299kč.

 Na závěr vám tady hodím odkazy na set těchto dvou produktů a ještě jeden odkaz na celý její eshop. 

Poté chci strašně moc poděkovat za velmi milý přístup k zaměstnancům, kteří pro tuto firmu pracují a za možnost něco nové také vyzkoušet.

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky