Gabriella Salvete

17.10.2019

Milujete lakování nehtů jako já? Prostě nemáte čas, hlavně ani nemáte možnost si dělat umělé nehty?, ale i tak chcete mít nehty krásně upravené? Dnes Vám dám skvělý tip na jedny super laky na nehty, které dostaly mě a hlavně moji mamku.

 Jeden den, mi přišel fakt krásný balíček od Gabriely Salvete. Bylo to nádherné překvápko, o kterém jsem nevěděla, že vůbec přijde a jsem za to ráda. Určitě jste už na instagramu postřehli, že značka Gabriela Salvete, vydala na trh, 50 nových odstínů laků a hlavně už i designem jsou krásné. 

Dostala jsem v balíčku 3 laky na nehty a k tomu olejíček na rty, o kterém si ještě taky napíšeme! 

Tak, ale jako první věc jsou ty laky, tak jdeme na to. Vypíšu o každém něco. Takže nadpis bude vždy podle odstínu a čísla! 

19 MAHAGONY

 Tento odstín se mi velmi zalíbil už jen tím, že je to taková tmavě vínová, nebo k čemu bych to tak asi přirovnala. Zalíbil se mi hned a věděla jsem, že toto bude láska a ještě k tomu teď na ten podzim -> úplná ideálka. Jako výdrž je super, to si nemůžu ani stěžovat. Má dokonalý šteteček, kterým se dostanete všude. Pro mě to bude teď asi nejvíce využívaný odstín právě na toto počasí a na tento podzim.

 26 CHILLI 

Mohu s klidem říct, že červená to je moje a tak to bylo i u tohoto laku, který opět nezklamal. Dokonale zářivá červená, na nehtech boží. Bylo to skvělé osvěžení těch nehtů hlavně v létě, kdy jsem využila na dovči v Chorvatsku. Hodí se snad ke všemu, nezklame a hlavně ohromí už na první pohled. Přežil i koupání v moři, což je za mě úplná pecka. Určitě až mi tento odstín dojde tak kupuju hned druhé balení. Fakt upřímně jsem si z tohoto odstínu sedla na prdel, jak by se řeklo. 

Tak a blížíme se k poslednímu odstínu a tím je:

 48 GOLD GLOW 

Jak už z názvu musí být jisté, tak se jedná o zlatý odstín. Třpytky miluju, jak na nehtech tak na obličeji a dávám si je ráda. Nikdy jsem neviděla u třpytivého laku takovou krycí schopnost, jako u tady toho. Úplná pecka, dá se kombinovat úplně s každým odstínem a vypadá pořád parádně. Ale prostě ta krycí schopnost, ta mě dostala úplně nejvíc. Co se týče výdrže, tak asi vydržel úplně nejvíc ze všech a vypadal fakt krásně celý týden. Tento za sebe doporučuji všemi 10ti.

 Tak a poslední věc, co se nacházela v balíčku, neměla nic spojené s nehty, ale se rty.

LIP OIL TINT

 Skvělý olejíček na popraskané rty, dokonale zhydratuje a hned dodá rtům krásný sametový look. Dodá rtům i větší objem a na pohled vypadají Vaše rty větší a plnější, jsou prostě krásné. Já se těším, až ho budu využívat plně a pořádně hlavně v zimě, kdy moje rty totálně trpí na popraskání. Používám ho hodně ráda i místo balzámku, protože konzistence tohoto olejíčku je skvělá. Vůně? O té se snad ani bavit nemusíme. Je dokonalá, slaďoučká a dokonce i dobře chutná. Doporučuji po něm např. v drogérce kouknout, naleznete ve více odstínech (barvičkách). 

Tak a jsme u konce tohoto článku. 

Chci moc poděkovat firmě Gabriela Salvete za tak krásné a milé překvapení. 

Jako vždy to bylo nádherně zabaleno. Za to palec nahoru. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky