Elnino.cz - Loreal

17.10.2019
Kdo patří do týmu holek, jako já, které furt testují řasenky a vždy se snaží najít tu nejlepší?

 

Jestli mezi ně také patříte tak určitě doporučuji si tento článek přečíst. Dám Vám typ na skvělou řasenku. 

Všichni jistě víte, že mám spolupráci s firmou elnino. Na jejich webu naleznete skvělou kosmetiku za skvělé ceny, jak už kosmetiku, kterou seženete i normálně v drogérce a nebo nějakou tu high-end, akorát za o hodně lepší cenu. Takže zase na konci článku budete mít odkaz na jejich eshop a můžete objednávat.

 Teď už se vrhneme na právě ten produkt, který jsem na testování dostala.

 Loreal volume milion lashes 

Tato řasenka, před nedávnem obletěla úplně celý Instagram, viděla jsem jí fakt všude. Tak jako první, bych se vrhla na její design, a poté už na to, jak mi právě tato řasenka vyhovovala apod. Obal na velmi krásný a hlavně pěkně decentní. Je zlatý a nápis má černý, velmi se povedl, vršek má jako kdyby zkosený, což znamená, že část s kartáčkem nikde nepostavíte. Kartáček je elastomerový, dá se s ním dokonale pohybovat, fakt se dostanete úplně na každou, každičkou řasu i na ty úplně nejmenší. 

Kdo patří do týmu holek, jako já, které furt testují řasenky a vždy se snaží najít tu nejlepší?

Dokonale mi dodala objem a hlavně je dokonale prodloužila. Krásně se s kartáčkem pracuje a bylo to zase pro mě osobně něco nové. Neslepovala mi řasy, to úplně nesnáším, když nějaká řasenka slepuje řasy. U této Vám můžu zaručit, že to nedělá. Vůbec neopadává pod oči a nevypadáte ani po celém dnu jako panda, takže za mě úplně super. Jediné, co mě u této řasenky fakt zvláštně překvapilo až pozastavilo, byla její zajímavá vůně. Nevím k čemu přirovnat.

Kdo patří do týmu holek, jako já, které furt testují řasenky a vždy se snaží najít tu nejlepší?

 Jestli hledáte řasenku, která vážně dodá objem a krásně Vám řasy prodlouží, tak tuto za mě doporučuji a doporučuji objednat právě na elninu, protože cena je super.

 Tady nechávám odkaz na jejich shop. 

Kdo patří do týmu holek, jako já, které furt testují řasenky a vždy se snaží najít tu nejlepší?

Chci strašně moc poděkovat za poskytnutí tohoto produktu a za velmi milý přístup paní se kterou komunikuji prostřednictvím emailu.

 Děkuji i Vám za přečtení mého článku. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky