Elnino.cz - Karl Lagerfeld

12.01.2020

Která z Vás by nemilovala parfémy? Já osobně parfémy úplně miluji a pořád bych zkoušela nějaké nové, nejsem ten typ člověka, který má jen jeden oblíbený a kupuje si opakovaně pořád ten stejný, buď jsem nenašla ještě ten úplně pravý pro mě, nebo prostě miluji střídat ty vůně. 

Tak a pro všechny z Vás, kdo jste na tom stejně jako já, nebo jen hledáte nějaký typ na dárek, tak jste tady správně. Dnes si ukážeme parfém, který jsem dostala na testování od skvělé firmy Elnino. Kdo mě sleduje dlouho, ví, že právě s touto firmou už dlouhodobě spolupracuji. 

Tak a jdeme na popis parfému. 

Karl Lagerfeld for her 

Tak jak už jste podle názvu mohli zjistit, tak se jedná o parfém celosvětové značky "Karl Lagerfeld", kdo by tuto značku ještě v tuto dobu neznal? Určitě všichni znáte, nebo aspoň víte, o co se jedná, nebo, že něco takové vůbec existuje. Tak a když jsem vlastně si vybírala, jaký parfém si na testování vezmu, tak to bylo hned jasné, že půjdu po ovocno-květinové vůni, je to moje oblíbená, vím, že tímto nikdy nic nezkazím a byla to pravda. Je to hrozně jemná až taková kyselkavá vůně, soudím podle toho, že tam cítím z velké části citrusy. Ale má i nějakou tu vůni těch květin, já osobně tam cítím růži nebo magnólii, ale nejsem si v tomto až tak jistá, je to velmi příjemná vůně a nijak těžká. Nijak nedráždí nos, takže nikdy tímto parfémem nezkazíte žádné střetnutí s kýmkoliv. Parfém má i velmi krásnou výdrž, sice při nějaké aktivitě nevydrží úplně celý den a je třeba přistřiknout, ale při dni, kdy jste třeba někde na návštěvě tak krásně drží a voní celý den v pohodě. Já osobně jsem s výdrží hodně spokojená a i když to chce někdy přistřiknout, tak si vůbec nestěžuji. 

Flakonek má velmi elegantní, kombinace stříbrné a černé nikdy nezklame a potěší určitě každou ženu. Určitě bych tento parfém doporučila jak mladým slečnám tak i starším, hodí se prostě pro všechny. Pánové, určitě tímto parfémkem své polovičky nezklamete, nebo kdokoliv jiný, tímto prostě jen a jen potěšíte. Na stránkách Elnino naleznete hodně variant, co se týče velikosti.

 Zde Vám nechám odkaz na parfém. 

Tak já chci moc poděkovat firmě Elnino, že mi poskytli jejich super produkt a doufám, že i Vám se líbil můj článek. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky