Elnino.cz - Guess

03.10.2019

Kdo by nemiloval, objevovat nové vůně a pořád něco nového, co se týče parfémů. Já osobně jsem člověk, který pořád střídá vůně! Když mi dala firma elnino.cz možnost testovat parfém od celosvětové značky Guess, ani chvíli jsem neváhala a šla do toho. I když jsem vůni vybírala naslepo tak jsem se trefila do mého gusta. Ono je to prostě těžší, si vybírat parfémy přes internet a ne takhle v parfumérce jak jsem byla vždy zvyklá.

 Tak a kdo to ještě neví, mám spolupráci (barter) s firmou elnino.cz. Na jejich webu naleznete skvělý a hlavně široký sortiment kosmetiky. Určitě vím, že každý z Vás by si tam našel něco podle toho, co má přesně rád. Já Vám zanechám odkaz zase na konci článku právě na tento e-shop.

 Teď se vrhneme na produkt, který jsem měla možnost testovat. 

Guess Seductive 

Tento parfém je hodně proslavený, už jsem ho viděla fakt všude, ale nikdy jsem neměla možnost ho zkusit až do doby, než mi ho elnino poskytlo na testování. Na stránce je na výběr ve více velikostech, já jsem dostala flakon, který má 75ml. Flakon je krásný, obyčejný a hlavně není nijak přezdobený, v obyčejnosti je krása. Uprostřed je nápis guess a víčko od parfému je ještě hezčí, udělaný do tvaru diamantu, tak bych to přirovnala asi nejlépe. Prostě nadchne úplně všechny milovnice parfému. Další výhoda, která je u tohoto parfému je cena. Ta nízká cena, právě na stránkách elnino, je šílená , 369kč za 75ml, to se hodně vyplatí podle mě ! 

Tak a teď? Teď se vrhneme na vůni. Já jsem si vlastně tento parfém vybrala kvůli nápisu : květinovo-ovocná. Já vždy vím, že tímto nic nezkazím a byla to pravda. Upřímně je to taková sázka na jistotu, ty vůně. A co vlastně v tom parfému cítím nejvíce intenzivně? Určitě vůni jasmínu a co se týče toho ovoce? Tak tam určitě nejvíc cítím nějaké lesní plody nebo něco takového. Za sebe ho doporučuji všem, kdo nemusí moc silné vůně, ale spíše nějaké svěží a ty, co se hodí fakt na každou příležitost. Já osobně jsem člověk, který bez parfému z domu nevyjde a mám v každé kabelce aspoň jeden a tento se mi prostě hodil úplně všude. Jak je na tom tento parfém s výdrží? Za mě skvěle, nějaké ty hodiny určitě vydrží, ale ne celý den za mě určitě v pohodě, není problém to někdy za čas přestříknout a fajn zase. 

Tak a jsme u konce tohoto článku, věřím, že se Vám článek líbil a snad se mrknete i na jejich eshop, který budete mít hned tady dole. 

Chci poděkovat firmě elnino za skvělou možnost otestovat něco nové.


Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky