Elnino.cz - Ecodenta

21.09.2019

Všichni víme, že ústní hygiena je velmi důležitá v našem životě a nesmí se jí zanedbávat!.. Já vám dnes představím jednu zubní pastu, která mě dostala, je skvělá.

V rámci spolupráce s firmou elnino.cz jsem měla tu možnost otestovat zubní pastu značky ecodenta. Na tuto značku už jsem koukala kdysi dávno a slyšela jsem na ní hrozně moc chvály, ale nikdy jsem se k tomu nějak nedostala, zůstávala jsem u past jako je signal apod... Ano vím je to taková ta základní značka ale nikdy jsem se na ni nestěžovala dokud jsem teda nezkusila tady tuto ecodentu. Tak teď už si to všechno popíšeme a jdeme na to snad se vám článek bude líbit.

Vybrala jsem si teda z nabídky zrovna pastu s trojím efektem. Nikdy nelituji tohoto výběru i když mi ve výběru pomáhala mamča protože jsem původně chtěla vyzkoušet nějakou jinou, ale jelikož dělá zubní hygienistku tak mi poradila tady s touto a za to jí velmi děkuji a už u této pasty i zůstanu!. Tady toto pasta pomáhá posilovat zubní sklovinu a je to hlavně ten důvod proč jsem si vybrala protože mám zubní sklovinu odjakživa trošku slabší a vždy používám pasty i podle toho a krásně osvěží dech není to prostě obyčejná vůně jako u mentolových past nebo jak bych to popsala prostě to není taková ta pálivá pasta jakou si prostě umíte představit normálně, ale chutná to jinak a má to krásný nádech mentolu. Sice je trošku pálivější ale je mi to vůbec nevadí takže tohle určitě není moje poslední balení. 

Další věc která je na této pastě super je ta, že vy kteří trpíte na krvácení dásní tak by Vám měla tato pasta pomoct. Bohužel v tomto neumím usoudit protože na toto netrpím ale určitě v to věřím protože mi tahle pasta fakt přirostla k srdci a už se těším až si koupím další balení. 

Vysvětlím vám, které 3 složky jsou obsažené v této pastě a ať víte co a jak. Za mě skvělé složení, ale o tomto si povíme teď. 

♥ Tak pasta obsahuje samé přírodní složky..

Propolis - Tak právě propolis pomáhá předcházet krvácení dásní. Určitě si myslím, že vy kdo na to trpíte tak to jistě víte.

Bílý jíl - Tak bílý jíl se Vám postará o obnovu minerálů zubní skloviny, to je důvod proč jsem si tuto zubní pastu taky vybrala už jsem to v článku psala jednou, ale připomínám znovu kdyby něco. 

•Tak a jako poslední složka kterou by měla mít každá pasta a to je extrakt z bílého čaje! Tento extrakt z bílého čaje neboli TeaVigo zabraňuje tvorbu zubního plaku.

 Když se teď vrhnu na konzistenci této zubní pasty tak je to velmi zvláštní, ona není vůbec tekutá, ale prostě drží při sobě a není to jako každá zubní pasta což mi přijde hrozně zajímavé a ještě k tomu ta barva prostě je šedá.

 Určitě kdo zvažuje nad koupi značky Ecodenta tak určitě doporučuji. Za mě je toto zubní pasta vážně na úrovni a značka pochází z Litvy. Cena je sice vyšší než takové ty co naleznete někde jako je signal, ale 80kč za pastu se mi stejně ani tak nezdá moc, přece jenom zuby máme jen jedny. 

Hodím Vám odkaz na celou nabídku značky Ecodenta.

 Děkuji moc firmě elnino za možnost otestovat tuto zubní pastu a budu se těšit u dalšího produktu.

 Nikol_cosmetics_czech


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky