Elnino.cz - Bourjois

18.09.2019

Holky, která z Vás by nemilovala paletky. Určitě se nenajde žádná, která by aspoň jednu tu paletku doma nevlastnila, jak buď nějakou na obličej nebo na oči.

 Já jsem úplný milovník paletek , mohla bych jich mít i tisíce a bylo by to málo. Tak všichni kdo už mě nějakou dobu sledujete tak jistě víte, že mám spolupráci se skvělou firmou Elnino.cz na eshopu mají fakt velký výběr jak pečující tak i dekorativní kosmetiky, ale to není vše. Velký výběr parfémů a všelijakých doplňků. Tak a teď dokonce tam běží i velký podzimní výprodej! Doporučuji mrknout já už mám teda nakoupeno a na balíček čekám!. Musela jsem udělat nějakou tu radost pro sebe!.

 Tak a teď už se vrhneme přímo k paletce. Dostala jsem teda na testování paletku od značky Bourjois Paris přesněji tedy Délice de poudre, je to paletka na obličej a zbytek už se dozvíte dále. Tak a hned na začátek všichni milovníci čokolády věřím, že by si tuto paletku určitě zamilovali už jenom vzhledem. Design je u mě na jedničku. 

Tak a už se přesuneme z chválení designu a vrhneme se na vnitřek. Uvnitř paletky se nachází 4 odstíny , z toho jsou to dva rozjasňovače, jeden bronzer a jedna tvářenka. Tak a na druhé straně paletky, naleznete i krásný návod jak všechny produkty používat aby obličej vypadal co nejlépe, tzn. je tam znázorněno, kde nanést všechny produkty z paletky. Co na produkty vlastně použít apod, podle mě úplně super pomůcka pro holky, co s např. s bronzerem nebo celkově začínají. Tak a vlastně když už papírky odděláte s návody tak na vás vykoukne zrcátko a to já mám na paletkách ráda, když obsahuje i zrcátko. Co jsem ještě chtěla k paletce dodat ještě, krásně voní sice nevím jestli je to přesně čokoláda, ale je to vážně sladká vůně.

 Tak odstíny v Paletce se nazývají: 

Dark Chocolate (bronzer) 

•Sucre D'OR'GE (rozjasňovač) 

•Délice Praliné (rozjasňovač) 

•Cerise Sur Le Gàteau (tvářenka) 

 Tak a teď si postupně všechny odstíny nějak rozebereme, jak upřímně sedli mi a co si o nich myslím. 

Půjdu teda postupně tak jak to je v paletce uspořádáno a to znamená, že jako první je na řadě bronzer. Bronzer samostatně vypadá fakt krásně, ale mám pocit, že úplně světle pleti by nesedl, ale někomu, kdo je tmavší a nebo je opálený a má tmavé vlásky je pro něho ideální. Mě jelikož mám trošku tmavší pleť tak mi dokonale sedl, ale mamka, která je blondýnka a má hrozně světlou pleť tak byl na ni hrozně tmavý. Tak a teď, jaká byla výdrž? Za mě je skvělá vydržel mi v pohodě celý den a já si nemám na co stěžovat. Nikdy jsem snad ani lepší bronzer neměla já která třpytky miluje tak toto je prostě pro mě. Dokonce mě překvapil více než bronzer Too faced. Obsahuje i krásné třpytky a celkově mi přijde, že je takový strašně jemňoučký. Hlavně co já u Bronzeru fakt nesnáším je když flekatí a tady tento bronzer to teda nedělá a to je věc která mě strašně překvapila. Můžete používat i jako rozjasňovač, ale mě osobně sedl takto jako bronzer tak proto to tady i tak píši.

Tak a teď se vrhneme na rozjasňovače, které jsou v paletce dva. Oba dva jsou super, ale na moji pleti vypadal dobře jen jeden a to přesněji odstín delice praline, ale samozřejmě jsem zkoušela i Sucre, který je na moji pleť hrozně světlý a hlavně jsem byla ještě opálená tak pořádně odzkouším v zimě, jestli mi z něho ještě něco zůstane, jelikož sestra ta si ho zamilovala pořádně. Tak a teď se vrhnu k odstínu, který mě prostě učaroval a já ho používám teď každý den, vyměnila jsem ho za všechny rozjasňovače, co mám doma a toto je prostě moje srdcovka. Je takový do světlejšího odstínů ale podle mě se hodí na každý typ pleti protože je velmi neutrální. Odstín je do takové zlaté barvičky a hází fakt krásné odlesky. Prostě to umí rozjet hlavně na každém festivalu. Určitě doporučuji se mrknout někde v drogerce na testery a vše si projít a pak objednat právě na elninu jelikož rozdíl té ceny je fakt šílený. V rossmanu stojí kolem čtyř stovek a na elninu přes stovku a to je fakt rozdíl tak v drogerce mrknout jen na ty odstíny.! 

Tak a co nás tu čeká jako poslední? 

 Přece tvářenka. Tak a ta mě tedy očarovala úplně nejvíce , hrozně mi připomíná tvářenku z paletky cheekleaders, značky benefit akorát je to tedy o dost levnější verze a to se vyplatí. Má krásnou barvičku, s dokonalýma třpytkami uvnitř. Prostě kdo má rád všude třpytky a nevadí Vám fakt nikde tak toto je pro Vás skvělá varianta. Hodí se určitě na všechny odstíny pleti. 

Moje závěrečná slova? 

Já za sebe paletku doporučuji, jsem určitě mile překvapena od této značky jsem vyzkoušela jen rtěnky a nějaký ten korektor a to bylo pro mě zklamání, ale toto mě mile překvapilo a určitě pak objednám znovu, jestli mi nějak rychle dojde nebo podobně.

 Tady Vám dám na ni odkaz. Cena je prostě super. 

Děkuji moc firmě za poskytnutí produktu. A Vám všem děkuji, že jste si můj článek přečetli. 

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky