Ecocera - Transparentní pudry

08.07.2019

V dnešním článku, Vám dám tip na super transparentní pudry, které se hodí na léto a nejen na léto, ale samozřejmě po celý rok!. 

Pudry, které jsem dostala na vyzkoušení z : elnino.cz, kdo určitě stránku nezná doporučuji mrknout, naleznete kosmetiku za velmi dobré ceny a ne jenom kosmetiku, ale široký výběr značkových outlet parfémů!. 

 Tak a teď se vrhneme na přesnější informace k určitým pudrům!. 

Pudry, které jsem dostala na vyzkoušení jsou od značky ecocera !. 

Tuto značku jsem do teď neznala, poznala jsem jí vlastně až po nabídnutí této spolupráce!. A já jsem dostala možnost 3 z nich vyzkoušet!. Tak a můžeme jít na to!. 

Ecocera Rice zmatňující pudr.!

 Balení má 15g. Za mě super vystačí na dlouho. Co se týče designu, není to úplná sláva, ale nesoudím věc podle toho jak vypadá, nýbrž tak jak funguje a jestli splňuje mé požadavky. Složení s obsahem rýžových výtažků pohlcuje přebytečný maz a odhaluje svěží a jemnou pleť. Jedná se o zmatňující pudr, který určitě doporučuji všem holčinám, které mají mastnou nebo smíšenou pleť!.

 My sucháčci toto asi moc nepotřebujeme !. Proto jsem tento pudr darovala mamce která je tedy velmi moc spokojená!. Pleť vydržela matná až po celý den, to jsem fakt koukala. Nakonec jsem si řekla, že to risknu a vyzkouším ho teda, stejně za to nic nedám!.. A koukněte na to byla jsem velmi mile překvapena, že moji pleť nevysušuje!. Pudr nenechává na pleti žádné fleky a nedělá efekt masky!. 

Za mě super alternativa hlavně na léto protože je jemný a mě vydržel i přes ty největší vedra!.

 V balení naleznete i na nánášení pudru labutěnku!

 Ecocera Bamboo Absorbent Sebum

 Tento pudřík je o něco menší má 8g. Tento se stal mojim oblíbeným ze všech tří. Hodí se snad na úplně všechny typy pleti!. Sice po ohmatání se mi zdá fakt extrémě suchý tak na pleti se chová jinak!.

 Pleť po mé zkušenosti zase zmatní na celý den a není potřeba přepudrovávat během dne!. Makeup dokonale zafixuje, tak že se nikam nehne!. Jako jeden z mála suchých pudrů, mi tento vyhovuje, ale asi vím, že na mastné pleti se bude chovat ještě lépe!. Opět se nevytváří bílá maska na pleti a krásně se vstřebává ! 

Ecocera Banana 

Pudr má 15g. Množství je fakt veliké a zdá se mi, že než toto vypotřebuju tak to bude ještě dlouhá doba. Jak už vidíte z názvu "BANANA" je jasné, že se jedná o žlutý pudr. Tyto žluté pudry slouží k zapudrovavání korektoru pod očima. Mě se tedy hodil na začervenalé části pleti, které dokonale zakryl!.. Krásně mi pleť projasnil. Je krásně jemně namletý. 

Nanášení velmi příjemné a lehce roztíratelný!. Nemám si na co stěžovat!. Dá se využít i jako bronzer pro konturování obličeje. Jsem velmi spokojená!..

 Moc děkuji elninu za možnost vyzkoušet něco nového a určitě doporučuji všem, kteří nechcou utrácet za pudry velké peníze!.. 

Tady mrkněte na stránky, určitě se Vám něco zalíbí!..

 Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky