Crunchysnack.cz

04.01.2020

Kdo z Vás miluje ovoce v jakékoliv provedení? Já ho miluju, ať je čerstvé, nebo sušené.

 Když se mi nabídla možnost spolupracovat s firmou Crunchysnack, ani chvíli jsem neváhala a hned jsem šla do toho, protože větší milovník ovoce než já snad ani není. Tak a když už jsem vše pořádně ochutnala tak Vám tady nesu moji recenzi. 

Dostala jsem celkem pět balíčku ovoce, které je sušené mrazem, takže se jedná o lyofizované ovoce. Je to 100% ovoce, takže se nemusíte bát, že v tom jsou nějaké škodlivé látky apod. Hodí se buď jako super svačinka do školy pro dítě, nebo pro Vás do práce. Jako super věc je to i mňamina k televizi místo nějakých nezdravých chipsů, přece jen toto ovoce taky krásně křupe a ještě k tomu je zdravé a chutnější. 

Já osobně jsem mohla vyzkoušet teda 5 druhů ovoce a postupně si to tady zkusíme nějak vše představit a řeknu Vám i moje oblíbence.

 Nejvíce jsem se těšila tedy na jahody, tak s jahodami i začnu. 

Jahody jsou tedy nakrájené na plátky a jsou fakt strašně moc slaďoučké a chutné, krásně se rozplývají v puse a vychutnala jsem si je teda na 100% a hned bych brala doma zásobu snad doživotí, nejvíce jsem si jahůdky vychutnala společně s bílým jogurtem na snídani. 

Jako druhé jsem si vybrala maliny, od nich jsem teda čekala, že taky budou slaďoučké, ale vůbec, jsou kyselé, ale to nic nemění na tom, že mi chutnají a jsou v mém žebříčku na druhém místě. Jelikož maliny jsou fakt kyselé, tak se mi skvěle hodili do jogurtu, kde jsem ještě přidala arašídové máslo a hned to tu chuť vyrovnalo, nebylo to ani sladké ani kyselé, prostě takové akorát. Takže maliny za mě top. 

Jako další jsem si vybrala mango. Mango miluju jak čerstvé tak už i sušené, je nakrájené na takové malé čtverečky a hodí se i do smoothie, využila jsem ho právě na drink a byla jsem nadšená. Kdo miluje mango, tak určitě bude nadšený protože ta chuť je úplně identická jako s čerstvým. Takže kdo je milovník manga jako já, tak má jasno.

 Další na řadě je banán, banán je prostě taková ta klasika, sušený banán zná úplně každý, ale znáte ho v té tvrdé variantě určitě, tento je ale úplně měkký a hrozně jsem si ho zamilovala, protože já ten tvrdý z obchodu prostě nemusím. Byli nakrájené na kolečka a jsou ideální jen tak na jídlo k televizi, nebo jako svačinka do práce, nebo do školy. Nějak jsem ještě nepřišla na to, kde by se mi ten banán hodil do jídla, takže jsem ho snědla jen jako svačinku ve škole. Doporučuji, komu vadí ten tvrdý sušený banán z obchodu tak tento je přesně pro Vás. 

Tak a bohužel u mě na posledním místě se umístily borůvky, čekala jsem od nich upřímně prostě více a není to nic pro mě teda, jsou to teda celé bobulky, ale bohužel já necítím žádnou chuť, prostě jako kdyby jsem neměla v puse nic, jedině když jsem jich do pusy dala o dost více, tak nějaká ta chuť tam byla, ale jinak bohužel ne. Ráda jsem si je přidávala do jogurtu, nebo do ovesné kaše, ale to je asi tak vše. Jinak ségře zase chutnaly, takže je to asi o člověku. 

Ovoce seženete i v rossmanu, čuměla jsem teda, když jsem tam to ovoce zahlédla.

 Jinak s kódem "NIKOL10" máte 10% slevu na celý nákup, kód platí až do 31.1. a nakoupíte zde, dole máte odkaz. 

Chci strašně moc poděkovat firmě crunchysnack za skvělý nadupaný balíček ovoce, na kterém jsme si celá rodina pochutnali a doufám, že naše spolupráce neskončí. Vy čtenáři doufám, že se Vám článek líbil a že ovoce si nakoupíte a pochutnáte si na něm tak jako já. 

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky