BioRuza.sk

17.11.2019

Kdo by nemiloval bio kosmetiku? Určitě každá z Vás ráda podporuje přírodní produkty. Tak a já jsem měla možnost vyzkoušet 3 skvělé přírodní produkty ze stránky Bioruza.sk. 

S touto firmou jsem navázala spolupráci a jsem moc ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet zase něco nového. Kdo tento eshop nezná tak Vám zase na konci článku hodím odkaz právě na jejich webovky, kde věřím, že si něco vyberete. 

Tak a teď se vrhneme na právě moje zkušenosti s produkty, které jsem dostala na testování. 

Čistící micelární voda NAT'AURA 

 Tak o této micelárce jsem už psala na svém instagramu. Každý, kdo mě sleduje nějakou delší dobu, tak ví, že já osobně jsem micelárky už dávno ze své skincare vyřadila, ale nikdy se nebráním vyzkoušet nějakou novou jen na dočištění pleti. Velmi mile mě překvapil krásný design, skleněná láhev dělá dobrý dojem hned na první pohled, i když je to prostě obyčejný obal tak mě se velmi líbí. Tak a po otevření micelárky mě i velmi mile překvapila vůně. Žádná dráždivá vůně, ale naopak velmi jemná. Tak a jak mi pleť tato micelárka dočistila? Skvěle. I poslední makeup mi odstranila a pleť fakt skvěle dočistila. Tak a já upřímně jsem se bála toho, tuto micelárku vyzkoušet. A důvod? Mám citlivou pleť a vždy mám strach z toho něco nové vyzkoušet. Nakonec jsem byla v pohodě a moje pleť na ni nijak špatně nereagovala. Voda obsahuje echinaceu a další přírodní složky, které jsou super na pleť. Neobsahuje parabeny a podobné s prominutím svinstva, které v takových pleťových vodách nemají být. Micelárka má 125ml a vyjde na 9,95 euro, v českých nějak na těch 250,-, což na přírodní kosmetiku je super cena. Takže za sebe jí mohu určitě doporučit a to i na citlivou pleť. 

REGENERAČNÍ NOČNÍ KRÉM 30+ 

Tak tento krém, za mě testovala moje mamka, jelikož přece jen na takové krémy mám ještě nějakou tu dobu čas, ale mamča se do testování pustila s radostí, je stejný blázen do kosmetiky jako já a vždy se ráda pustí do něčeho nového. Jak už podle názvu, jde poznat tedy, že se jedná o noční krém. Mamka jako první reakci měla, že skvěle voní a to je pravda!! Nanášela každý večer po odlíčení a říkala, že krásně hydratoval a celkem prý i stahoval (proti stárnutí pleti). Hodně si ho oblíbila a říkala, že celkově je její pleť o dost lepší. A co je super? Tento krém neobsahuje žádné špatné látky jako např. silikony, parabeny apod!. Určitě je to skvělý tip na dárek pro každou mamču!

 DIAMOND ROSE - RŮŽOVÁ VODA 

Tak a jsme u posledního produktu, který se nacházel v balíčku a tím je tato růžová voda, kdo mě sleduje na instagramu nějakou tu delší dobu už, tak jistě ví, že já takové vody miluji a hlavně ve spreji, je to prostě taková rychlovka a já jsem s tím velmi moc spokojená. Do testování jsem se vrhla s radostí, jsem byla fakt moc ráda, že jsem už konečně vyzkoušela i jinou značku. Hned po prvním stříknutí jsem si vůni zamilovala a je hrozně jemná a příjemná. Skvěle osvěží v teplých dnech a při večerní rutině skvěle tonizuje pleť. Já osobně používám růžovou vodu i na tělo po koupeli. Jediná věc, kterou bych vytkla je takové bohužel pro mě obyčejné balení, žádný moc pěkný design, ale to na účinnosti nemění. Na jejich webu vyjde na 5,35€ , to znamená, že cca. 135kč a to na 150ml je skvělá cena. Určitě kdyby jste hledali nějakou růžovou vodu, tak tuto určitě doporučuji, velmi jemná střička. 

Tak a teď už jsme u konce článku, doufám, že se Vám článek líbil a tady dolů Vám hodím odkaz na jejich eshop a určitě věřím, že si něco vyberete. 

Moc děkuji firmě BIORUZA.Sk za poskytnutí těchto produktů, doufám, že spolupráce bude i nadále pokračovat, a Vám všem děkuji za přečtení tohoto článku.

 Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky