Barkingheads

14.06.2019

ahoj vítám všechny mé čtenáře blogu tento článek Bude zaměřeny hlavně pro pejskaře a pro všechny lidi co milujou zvířata tak jako já!..♥
Dostala jsem tu možnost mít spolupráci s firmou BarkingHeads !..♥
A už teď vám můžu říct že vyrábí velmi kvalitní psí pamlsky taky granule a mají v nabídce i kočičí jídlo!..♥
Jelikož mám pejska který je starší 10 let dostala jsem na zkoušku golden years!
Tytogranule jsou speciálně vytvořené pro psy seniory od 7 let věku !..
Obsahujou hodně Prebiotikum a více složek které jsou pro péči o klouby!
Obsahuje maso z kuřete pstruha a lososa.
Po složení mne velmi zaujalo a obsahuje vážně hodně procent masa !..
Nejsou tam žádné uměle látky všechno tvoří jen maso a zelenina a vitamíny !..
Teď mi tady na zkoušku i kapsičky které byly teda stejně jako granulky akorát v ve formě kapsiček prostě maso !..♥ 

Co mě ale nejvíc překvapilo že ty kapsičky nejsou malinké jako které seženete normálně v obchodě prostě od nějakého Pedigree nebo takhle ale měli 300 g ..
No upřímě vám můžu říct že můj pejsek si teda tady tyhle ty granulky tak strašně oblíbil že už jsme koupili i druhé balení co jsem vážně nečekala protože on měl svoje jedny oblíbené ale tyhle si oblíbil teda o dost více !..
Jestli svoje pejsky milujete tak jako já miluju svého pejska tak jim určitě dopřejte tady tyhle ty granulky kapsičky a všelijaké pochutinky které tam mají!..
Ne že bych dostala jenom tady tyhle ty kapsičky a granulky ale k balíčku jsem dostala i krásnou tašku propisky bločky a hrozně moc letáčku..☺
Ceny se rovnají kvalitě ale i přesto se to hrozně moc vyplatí jestli chcete pro svého pejska v takovém věku prostě něco o dost lepšího!..♥
Chtěla bych této firmě velmi poděkovat za to že mi poskytli tady tenhle ten balíček pro mého pejska který jsi teda na všem hrozně moc pochutnal nikdy jsem ho neviděla šťasnějšího když dostal kapsičku kterou teda hrozně chtěl rychle celou sníst,ale to jako nešlo..strašně moc děkuju!!..♥ 

Nikol_cosmetics_czech


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky