Artistry

08.09.2019

Kočky, dnes mám pro Vás úplně super tip na tu nejlepší kosmetiku, kterou jsem kdy mohla zkusit, byla jsem poctěna, že jsem měla možnost takovou kosmetiku vůbec zkusit.

 Nějakou dobu zpět jsem navázala spolupráci s firmou Amway. Kdo tuto firmu nezná tak určitě Vás s ní tady seznámím a postupně Vám i řeknu, co vše jsem měla možnost vyzkoušet právě od této značky. 

Firma nabízí velký sortiment jak kosmetiky tak hodně dalších potřeb do domácnosti. Já jsem měla možnost vyzkoušet právě kosmetiku. Jak dekorativní tak i pečující. Byla jsem velmi nadšená když mi balíček přišel a hned v ten den jsem se do testování pustila s plnou radostí.  Co mě nadchlo nejvíce a co zas méně se právě v tomto článku dozvíte.

 Třpytivý tělový gel se třpytkami

 Tento gel mě zaujal už jen tím, že obsahuje třpytky. Všichni co mě z instagramu znáte déle a sledujete mě už dlouho tak víte, že ve všem v čem jsou třpytky tak to musím mít a vím, že si to hned oblíbím. Tento produkt nebyl vyjímkou a já si ho zamilovala hned po prvním použití. Jak jsem hned zjistila tak gelík velmi příjemně voní, nevím k čemu vůni přirovnat ani nevím čemu je ta vůně povědomá, ale je to taková nádherná a nezvyklá vůně. Hrozně jemná a nijak nedráždící vůně, jediná taková specifická složka, která v tom trošku i cítit jde je levandule. Hodně jsem si ho oblíbila už jen díky tomu jaký má luxusní chladivý účinek na tělu. Měla jsem ho s sebou na festivalu v kabelce a dokonale osvěžil. Byla jsem nadšená i z toho, že je to velké balení a fakt dlouho vydrží. Tak a teď se vrhneme k těm třpytkám, které tento gelík obsahuje. Třpytky jsou fakt hezké jak na těle tak i jako samostatný gel to hodně oživí. Některé třpytky jsou fakt mini a některé jsou větší, ty větší jsou fakt nádherné a na tom těle a dokonce jsem zkoušela i na obličej tak jsem byla nadšená a třpytky krásně vynikly. A teď co se týká hydratace a zvláčnění těla tak taky super. Nemůžu si stěžovat u tohoto gelu vůbec na nic. Hydratoval bezvadně , po každé koupeli jsem nanášela a spokojenost. Určitě všem doporučuji.

Lehký podkladový make-up ARTISTRY HYDRA-V™ 

Tak když jsem balíček otevřela velmi jsem se na tento makeup těšila a dokonce jsem ho dostala ve dvou odstínech. Když jsem ho zkoušela tak vůbec nekryl, byla jsem z něho taková nevím byly to velmi smíšené pocity, ale po nějakém čase jsem přišla na to jak mi vyhovuje a jak s ním mám vůbec pracovat aby to bylo podle mě to nejlepší. Dostala jsem odstíny BUFF , který je tedy o něco světlejší než odstín Sand. Nejvíce mi vyhovoval odstín Buff s jednou kapkou ztmavovače makeupu a byla jsem nadšená. Dávala jsem na obličej vždy 2 vrsty a právě takto mi to vyhovovalo , krásně zakryl všechny nedokonalosti a pleť dokonale zjemnil. V letních dnech mi vyhovoval právě proto, že je lehoučký a nijak mi pleť nezatěžoval , proto jsem s nim mohla kdekoliv vyrazit. Připomíná mi konzistencí i celkem BB krém, jelikož pleť i krásně zhydratuje. Na eshopu je dostupný v 6ti odstínech takže určitě doporučuji mrknout a každá z Vás si určitě i nějaký ten pravý odstín právě pro vaši pleť určitě vybere. Doporučuji za mě všemi 10ti. 

Víceúčelový suchý olej ve spreji 

Zkusila už jsem dost suchých olejů, ale nikdy ne ve spreji, tak jsem byla velmi zvědavá jaké to je. Koukala jsem, že se tento olejíček může použít i na vlasy, ale měla jsem celkem obavy jelikož moje vlasy jsou jemné a rychle se mastící, takže cokoliv dám tak nevím vůbec, co se může s vlasy stát. No přece jen jsem se jednou hecla a do vlasů jsem to nastříkala a koukala jsem jak mi ty vlasy krásně osvěžil a zanechal je krásně lesklé. Přece jen na tom těle mi to ale vyhovuje o dost více. Vůně se shoduje s gelíkem je to se stejné řady Paris. Na těle je velmi příjemný a hlavně krásně hydratuje to je fakt hydratace za sekundu, každé suché místo krásně zvláční. Strašně rychle se do pokožky vstřebá a nenechává na pokožce pocit mastného filmu a to na tomto produktu velmi oceňuji. Brala jsem ho s sebou na návštěvu ke kamarádce se kterou jsi prostě navzájem ukazujeme produkty, které nás oslní a hned ho měla v košíku takže za mě úspěch jak u mě tak i u známých. Dokonale mi hydratoval pokožku po koupeli v moři, kdy kůže je velmi vysušená. Je skvělý a nemám si v čem stěžovat , určitě doporučuji. 

Barevný balzám na rty 

Balzámy na rty jsou pro mě nezbytností mám je v kabelce, všude po kapsách v zimních bundách apod. U mě prostě balzámky jsou důležitou ochranou v létě a v zimě. Tento balzámek nejen, že krásně hydratují rty, ale taky vám i krásně obarví rty. Měla jsem možnost otestovat odstín 020. Je krásně zabarvený a krásně vám ty rty obarví, je to taková přirozená barvička. Nemá žádnou vůni ani příchuť, tímpádem je prostě neutrální. Hlavní složkou tohoto balzámku je bambucké máslo, avokádo, hroznové bobule a kokosový olej. Samé skvěle věci, které dokonale hydratují. Za mě balzámek určitě neurazí vůbec nikoho jako dárek, jelikož rty vypadají elegantně a hodí se na každou událost. Dokonale ty rty také vyživuje a hlavně jim dodá i lesk podle mě je to taková náhrada i za lesk na rty. Ale lesk nechme teď tak o tom bude řeč za chvilku. Moje konečné slova jsou zase hezké a určitě bych po něm mrkla a když ne už pro Vás tak aspoň jako dáreček.

 Svítící lesk na rty 

Tento lesk na rty byla pro mě fakt jako nová vychytávka. Koukala jsem na to jak bulva, abych pravdu řekla. Vypadá krásně jak design tak i to co se týká právě odstínu. Když jsem lesk otevřela tak jsem si říkala, že to nebude nic pro mě protože já lesky prostě nenosím kvůli tomu, že strašně rty slepuje. Jenže jak se říká, zdání klame. Jsem nadšená. Za prvé prostě rty vůbec neslepuje tímpádem pro mě působí jako taková rtěnka s leskem. Je skvělá hlavně i v tom, že má zrcátko, takže se kdykoliv můžu namalovat a mám po ruce i to zrcátko. Krásná výdrž , jsem byla fakt překvapená, že vydržel jak nápoj tak jídlo. Určitě boží věc i na večerní párty. Doporučuji.

 Rtěnka 2v1

Tato rtěnka je přímo můj odstín, dostala jsem ji fakt v nádherné červené barvě. Kdo mě sleduje dlouho ví, že já nosím výrazné rtěnky a toto bylo fakt něco přímo pro mě. Velmi mě překvapil aplikátor rtěnky, a hlavně i tvar. Tvar je velmi fajn, dostanu se tím fakt všude a krásně jdou rty vykreslit. Mohu říct, že výdrž je také bombová a vydrží fakt vše. Dokonce i rty trošku zhydratuje, to je další plus pro mě. Z druhé strany je takový pěnový aplikátor, který obsahuje takový prášek nevím jak jinak bych to popsala , ale pro mě je to prostě prášek, neboli takový pudřík. Krásně se třpytí a je zabarvený do stříbrna a rtěnce dodá krásný lesk. Já sice raději nosím jen tu rtěnku, ale kolikrát tam hodím právě i ten pudřík. Udělá to takový ombré efekt. Doporučuji mrknout, už jen kvůli tomu jak dlouho vydrží a hlavně i ty barvičky co jsou k dostání. 

Tužka na oči 2v1 

Tak tužka je udělaná na stejný způsob jako právě rtěnka. Ale bohužel tady jsem zkoušet nemohla jelikož já a zelená barva to prostě dokupy nejde. Tak jsem testování nechala na mamči, která prostě takové barvy na oči používá. Upřímně byla nadšená, že může vyzkoušet něco nového a tak se do testování s radostí pustila. Obsahuje tedy zelenou tužku na oči a také ten pudřík co rtěnka. Ale co je fakt super , že jí můžete použít i jako oční stín. Co si budeme mamka vyzkoušela fakt tolik variant a nemůže si to vynachválit. Třpytivý krémový stín, který je takový stříbrný je bezva, ten jsem vyzkoušela i já a je skvělý. Stín se neslévá a vydrží fakt dlouho a celkem toho dost i vydrží. Tak samo jak řekla mamča tak i tužka vydrží dost. Jsme obě nadšené. 

Tak a jsme u konce tohoto mého dlouhého článku. Všechny produkty, které jsem dnes popisovala jsem testovala s láskou a hlavně pro Vás ať víte co kupovat a čemu se vyhnout. Udělala jsem si velký obrázek na produkty artistry a to ten, že jsou prostě úžasné! Za mě určitě ano a to klidně za ně ručím. Chci poděkovat firmě artistry za poskytnutí produktů a snad tato skvělá spolupráce bude i pokračovat.

Tady Vám hodím odkaz na jejich web a věřím, že něco si vyberete.

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky