AlboutU

17.10.2019

Kdo by nemiloval maskování stejně jako já? Nějaký víkend, kdy se nepodaří počasí? Tak pro mě je to jasný domácí welness, kdy moji pleti dopřávám jen to dobré. 

Když jsem viděla masky ze stránky alboutu , věděla jsem, že budou skvělé. Dostala jsem na testování všech 7 masek, které mají na výběr a když už jsem je všechny vyzkoušela, tak mám tady pro Vás moje poslední slova a můj názor právě na tyto masky. 

Abych řekla dopředu tak se jedná o barterovou spolupráci právě s firmou alboutu. Miluji korejské masky a vždycky jsem je milovala a toto pro mě bylo skvělé testování. Tak všechny masky jsou platýnkové a to miluju, platýnkové masky snad nejlépe hydratují. 

Jdeme na to! 

Granátové jablko

 Tak jako první masku si představíme tuhle s granátovým jablkem. Maska je určena na hydrataci a Power lifting ( vrásky, stárnutí pleti). Tuto masku za mě testovala mamča ať i ona něco vyzkouší a byla nadšená, asi vím, po kom to maskování mám. Říkala, že skvěle hydratuje a že byla dostatečně nacucaná sérem. Skvěle padla na obličej a nikde neodlézala a to se také cení u platýnek. Pleť byla krásně výživená a na první pohled fakt svěží. 

Aloe Vera

 Miluju aloe vera , to byla láska na první pohled. Byla to i maska kterou jsem jako první vyzkoušela protože prostě Aloe. Účinky aloe snad všichni známe a já jsem se prostě zamilovala. Maska je dokonale hydratační a krásně pleť zjemňuje. Co jsem ocenila hned, když jsem si masku nasadila, bylo to, že nesjíždí z obličeje a dokonale drží. Vůbec pleť nedráždila, ba naopak krásně byla krásně zklidněná. Obsahuje extrakt z AloeVera a už tím je jasné, že pleť bude dokonale hydratována. Séra bylo fakt strašně moc jak v balíčku tak i na platýnku, že jsem po sundání masky, ještě z obalu sérum dávala na obličej. Tahle byla za mě nejvíc příjemná. Tato vůně byla úplně skvělá. 

White Pearl

 Další velký objev , byla pro mě tato maska. Nic podobné jsem nikdy neměla .. Bílá perla, nevěděla jsem, co si mám pod tím vůbec představit. Tak jsem do toho šla po hlavě, velmi mě lákala. Vůně byla skvělá, velmi příjemná. Netuším k čemu bych přirovnala, ale asi mi to hodně připomínalo nějakou jemnou dámskou vůni. Velmi mile mě překvapila. Jako jediná asi měla to platýnko trošku méně nacucané sérem, ale vůbec mi to nevadilo, byla příjemná na pleti, nijak neštípala a pleť mi nijak nedráždila. Platýnko krásně na pleti sedělo, nikdy jsem lepší tvar platýnka neměla.

Tea tree

 Tak a právě tady nastal můj jediný, ale za to velký problém, ale díky bohu se nedělo to, čeho jsem se bála. Já osobně úplně nesnáším zápach tea tree, hrozně mi to ničí nos, nechápu, ale pro mě je to hrozně nepříjemná vůně. Když jsem tuto masku viděla, trošku jsem se zalekla, ale řekla jsem si, že ji vyzkouším a když prostě to nepůjde už po otevření tak jí dám sestře. Když už jsem se na ni vrhla tak jsem se modlila ať to není ta silná vůně, kterou nemám ráda, ale byla nakonec velmi příjemná. Tato maska je na problematickou pleť a byla super, na to jak jsem se jí bála, tak mě mile překvapila a můžu doporučit. Kdo trpíte na nějaké akné a nebo nedokonalosti pleti tak určitě zkuste. 

Červený Ženšen

 Ženšen v kosmetice je úplně skvělý pro hydrataci a hlavně na regeneraci pleti. Tak a stejně to bylo u této masky, vůně zas příjemná, nijak umělá a nijak mi nedráždila pleť a ani nos. Na pleti mi skvěle seděla a dokonce i den na to jsem pociťovala skvělou hydrataci a jsem ráda, že toho séra je v tom jednom obalu fakt dost a není platýnko suché. Z obličeje vůbec nepadá a drží skvěle i při více domácích prací, nemusíte se bát, že Vám z obličeje spadne a nebo sklouzne. Doporučuji všemi 10ti. 

Kolagen

 Další maska, která mě velmi nadchla už jenom tím s čím je a co vše obsahuje. Kolagen je skvělý, pro pleť je velice důležitý a už vím i jasně proč. Protože hydratace byla dokonalá. Nevím ani moc, co k této masce psát, protože jedním slovem byla prostě dokonalá. Parfemace nebyla skoro žádná. Prostě nic extra a to já mám ráda, něco co nedráždí. Zase platýnko dostatečně nacucané sérem a dokonale udělané přesně na obličej. 

Olivy 

Olivy to je věc, kterou jedna polovina nenávidí a druhá miluje a já jsem ta, která je miluje a na tuto masku jsem se hodně těšila. Vůně mi moc olivy teda nepřipomínala, ale vůbec nevadí. Krásně mi obličej zregenerovala, ale hydratace byla u této trošku jiná než u jiných masek. Byla jsem s ní, ale také velmi spokojená. Chviličku mi na pleti štípala , ale po chvilince přestala tak jsem v testování pokračovala a super.

 Tyto masky za sebe určitě doporučuji a nebylo to naposled, co jsem je měla, určitě si nějakou koupím i do budoucna a vidím to tak, že obdaruji i své kamarády a rodinu na Vánoce jsou fakt super.

 Tady Vám nechám odkaz na jejich web, aby jste si v případě zájmu, mohli taky nějaké ty masky objednat. 

Děkuji za přečtení a firmě děkuji za krásnou nálož masek. 

Nikol_cosmetics_czech 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky