Absolutecosmetics.eu

17.11.2019

Která holka, slečna, či paní, by neměla ráda dekorativní kosmetiku. Dostala jsem fakt skvělou nabídku od firmy absolutecosmetics, vyzkoušet jejich dekorativní kosmetiku, kterou na jejich eshopu nabízí a tím je značka - L.A. Girls, L.A. Colors... 

Nikdy před tím jsem od těchto značek nic nezkoušela, takže jsem měla radost, že zas vyzkouším něco úplně nového. V den, kdy mi balíček přišel, jsem se hned pustila do toho a vyzkoušela úplně vše, co se dalo. Tak a teď se vrhneme na recenze každého produktu, který jsem dostala.

 L.A. Colors Make-up zmatňující Truly Matte 

Tak tento makeup je skvělý, jen je škoda, že jsem ho dostala až moc ve světlém odstínu, takže jsem makeup musela ztmavovat ještě jiným, ale jedna věc je super a to, že úplně dokonale kryje všechny nedokonalosti pleti a já si nemám na co stěžovat, jelikož moje problematická pleť potřebuje to krytí fakt velké. Je skvělý v tom i že tu pleť fakt dokonale zmatní a máte pocit, jakoby jste si na pleť dávali pudr a ne makeup. Nezalézá do vrásek ani po celém dni a to je, co říct. Za mě určitě palec nahoru. Cena je super - 109kč.

 L.A. Colors Olejíček na rty 

O tomto olejíčku jsem už psala na svém instagramu a velmi si ho vychvalovala. Tak se ani nic nezměnilo, skvěle hydratuje a dokonale ty rty promaže. Určitě doporučuji pro ty, kteří trpí na suché a často popraskané rty, je to úplná rychlost, jak vám dokáže ty rty spravit. Olejíček má i dokonalý design, ten obal je prostě povedený.. zlatý a do toho ten růžový olejíček? Fakt bomba, plus obsahuje i zlaté šupinky, které na tom designu taky přidají. Tak a o té vůni? O té ani nemluvím, tak sladká a boží vůně? Takovou jsem na rtech dlouho nezažila.. někdy mi připomíná žvýkačky a někdy když se nad vůni fakt hodně zamyslím, tak mi připomíná i čaj s rumem , takže nevím, ale je prostě skvělá. Teď v tomto počasí ho mám všude s sebou, v kapse, v kabelce, no podle toho kam jdu, ale je vždy se mnou, jako takový pomocník. Cena je dokonalá - jen 69kč. 

L.A. Girl Fixační Sprej na Make-up HD PRO Setting 

Fixačních sprejů nemám nikdy doma dost, tak jsem byla ráda, když jsem v balíčku objevila tento. Jako první věc, co mě napadlo je to, že se skvěle hodí na cestování, je malinký a vleze se fakt všude. Ale tento sprej skvěle zmatní pleť a dokonale makeup drží, určitě toho ten makeup vydrží 2x více než bez fixáku. Má krásně jemnou střičku, takže s makeupem ani nehne a to je fakt super. Určitě doporučuji se po něm mrknout, nebo objednat, bude se určitě kdykoliv hodit. A cena je taky určitě přijatelná - 169kč.

 L.A. Girl Podkladový sprej

 Když jsem tento produkt objevila v balíčku, tak jsem byla fakt hodně nadšená, jelikož takové spreje jsem hodně viděla u zahraničních bloggerek, které je ve svých líčících videích hodně používaly. Hned jsem zkusila nastříkat na obličej a první věc,která mě zaujala fakt hodně byla vůně.. vůně, která mi připomínala kokos, nebo něco podobně sladkého, kdo mě zná tak ví, že já tyto vůně prostě můžu. Dokonale hydratuje pleť před nanesením makeupu a taky hlavně je ta pleť i krásně vyživená. Co je i jedna velká výhoda?.. To, že je velký, balení se fakt vyplatí. Vyjde na 229kč. 

L.A. Girl Rtěnka Lip Attraction 

Miluji všechny rtěnky, jak už tekuté a nebo ty obyčejné, ale tato rtěnka má jednu vychytávku a to je magnetické uzavírání. Úplně snadno se zavírá a nemusíte se bát, že si rtěnku nějak, jakkoliv poškodíte. Já jsem dostala na testování odstín NUDIE , už jen podle názvu, vám může být jasné, že se jedná o nude barvičku. Nude barviček doma moc nemám, takže se mi skvěle do moji sbírky hodila, ale nevěděla jsem, že si jí oblíbím až tak moc. Je úplně skvěle pigmentovaná a nezobrazuje žádné vrásky na rtech a nic podobného. Obsahuje i vitamín E, což znamená, že rty i obohatí a skvěle je hydratuje. Co se týče výdrže , tak je to takový průměr, ale komu nevadí si rtěnku párkrát upravit, tak určitě je to pro něj. Ale na jejich eshopu naleznete o dost více odstínu, takže věřím, že si každá z Vás vybere tu pravou. Vyjde na nějakých 149kč.

 L.A. Girl Tekutý korektor HD PRO Conceal 

 Tak já a korektory, to je kapitola sama o sobě, jeden mě buď totálně vysušuje nebo druhý mi zalézá do vrásek, ale byla jsem ráda, že jsem dostala na vyzkoušení úplně pro mě něco nového, ale je pravda, že na tento korektor už jsem dost pozitivních hodnocení slyšela a vím jistě, že moje recenze taky ani jiná, než pozitivní nebude. Krásně jemná konzistence, korektor má i skvělé krytí a hlavně mě nevysušuje, tímto chci říct, že i sušenky tento korektor můžou! Nezalézá do vrásek pod očima a dokonale spolupracuje i s pudrem, jak fixačním nebo obyčejným. Dokonale se mi firma trefila i do odstínu, takže jsem byla fakt nadšená. Je neskutečné, kolik odstínu na jejich webu naleznete. Vyjde na 99kč. 

Tak a jsme u konce tohoto článku, tady Vám zanechám odkaz na jejich eshop a na jejich facebook, určitě pevně věřím, že s prázdnou neodejdete, protože ta nabídka, kterou tam mají, tomu nejde odolat jen tak. 

Děkuji firmě absolutecosmetics, za poskytnutí těchto produktů. Vám všem děkuji za přečtení tohoto článku. 

Nikol_cosmetics_czech

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky